Gi SMIL til en god venn!

 

Alle burde ha en liten bok som heter “Smil”.. Jeg har hatt denne lille boka liggende i ca. 12. år. Har lest den mange ganger. Det er masse flotte sitater om SMIL. Et smil gjør underverker, ja det vet vi alle. Tok noen bilder fra noen av sitatene i boka. De er så fine, og jeg blir glad hver gang jeg åpner denne boka..Skikkelig herlig GLAD-BOK! 🥰  Fortsetter med utfordringen her FRODITHS JANUAR LEK Du får titte rundt deg du også, kanskje du finner flere smil…

 

 S M I L 

 

Hvis du forresten lurte på hvordan det går med gåinga mi, så kan jeg berette: Gått både til jobb og fra jobb i dag. 5 av 6 i mål denne uka.. Altså blir jo nesten 45 kilometer det..Mandag hadde vi fri! Bare i går jeg flippet ut og tok bussen hjemover og var hjemme nesten en time senere enn når jeg går! I morgen har jeg fri… I dag gikk jeg innom et bakeri i Gamlebyen og handlet “middag” – en rekebaguett..Du ser bilde lenger nedenfor her! 

 

 

 

 

 

Ved god mat sitter også SMILET løst! 😀

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg