Gåtur til og fra jobben – 18 kilometer

 

Hjemturen var tung som sirup…Til jobben var tung som bly! Det var så glatt at jeg sklei alle veier med brodder. Bil var ikke i mine tanker i dag! 

 

Så da ser det ut som det blir hvit jul 🎄Pent er det absolutt, men det blir mer problemer ut av dette. Køer og ulykker på glatta! 

 

Jeg gikk hjemmefra 0630 og var hjemme kl. 1700 – nå er det snart mat og julegjester er på vei! Jeg handlet all maten i går heldigvis..Et blikk på værmeldinga var i grunn nok til å få unna det siste som var igjen til jul! 

 

Ha en fin fin torsdagskveld da! 🥰

 

 

 

13 kommentarer
    1. Fint i Gamlebyen 🙂 Og jeg er jammen enig i at det er en stri med denne gåingen i snøen. Kram, slitsom snø oppå, og helt glatt under… 😮

    2. Nydelige bilder, vennen! Jeg er også sjeleglad for at jeg blei ferdig med alt i går! Rotteglatt og snø og mye vind….! Jaja, her var det jo også blitt bart igjen – det var jo perfekt, syns jeg! I morra skal jeg kjøpe nye piggsko – de gamle tar inn vann, hihi…! Kos deg med besøket ditt – klemmer <3

      1. Mange takk og God morgen…
        Veldig slitsomt vær, i går kveld var det jo snøstorm.
        Jeg trenger også piggsko..De jeg har er litt kalde, må ha noe varmere. Så da blir det støvletter og brodder.
        Men for en glatte..Jeg sklei hele veien..Nesten håpløst, men til jobb og hjem kom jeg. Og her er det et lass med snø..hjelpes.
        Vi koser oss hjemme og ikke noe stress..Ha en fin dag, klemmer kommer her..

      1. God morgen…Ja takk..Det er ganske langt. Men når det er så glatt og isete er det slitsomt.
        Men kommer jo frem. Her koser vi oss og skal slappe av. Ikke noe styring i butikker eller jobb nå.
        Jeg har fri nå og skal på jobb mellom jul og nyttår igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg