går og går og går og går

 

God formiddag. Ja, dette bildet ble tatt her om dagen. Kunne like godt vært i dag. For jeg går og går. I dag hadde jeg time på verkstedet med bilen. Timen var kl. 0730. Så kjørte hjemmefra kl. 0700. Og da bilen var levert så var det å gå til sentrum. Tok en stopp der med rundstykke og kaffe og neste etappe var hjemover. Nå er jeg hjemme og nå er det tilbake igjen for å hente bilen på verkstedet. Så rett og slett tok en fridag i dag. For å dra på jobben noen timer etter levering av bil. 2 busser til jobben. Være på jobb i 60 % stilling. Busse hjemover med 2 busser. Så busse avgårde med 2 busser for å hente bil. Nei, det orka jeg ikke! Da er det bedre å sette av dagen til gåing og bil og fokusere på det 🙂 

Så sånn GÅR denne dagen..Ha en fin dag videre <3 

 

Å elske et menneske er å rydde rom for dette mennesket i sitt innvendige landskap.

8 kommentarer
      1. Måtte jo bare få det til! 🙂 Var ganske kald og sur vind her i dag….Men klart det er kaldt å gå 0730 og før sola kommer frem. Men ble bedre utover dagen. Men vinden var kald. Ettermiddag ble fin, men da var jeg ferdig med å gå….hehe 🙂 klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg