Frister det med telttur i sommer?

 

God kvelden dere..

 

Tja….Frister ikke akkurat meg. Men kanskje alene ute på en holme hadde vært stas…Og det som er rart vet dere, etter festivalen er det nesten like mange telt..Folk bare går..

 

Men frister ikke akkurat på dette stedet for meg..Hvordan greie å sove her tenker jeg!

 

 

Greide du å gjette hvor det var. Det er Roskilde i Danmark..

 

Ganske flatt og åpent i Danmark, haha…Ikke akkurat mange skyggesteder, hvis det skulle bli 30 grader. Men det blir det sjeldent der. Ser ut som en prærie synes jeg..🥰

 

Eldste sønn er på festival…Alle bilder Tor..De er en gjeng som er der år etter år etter år…

 

18 kommentarer
    1. En sånn telttur tett i tett er vaffal ikke noe for meg….! Men en telttur ved et vann, med en kano som følgesvenn…jatakk…! Eller en overnatting under åpen himmel ute på et svaberg – det er noe av det fineste jeg har opplevd noen gang! Klemmer <3

    2. Hehe.. Nei.. Verken for deg eller meg i denne teltleiren her.
      Men det finnes der ute.. Andre steder med mer idyll 🦋🦋🦋 som du beskriver så fint 💜💜klemmer..

    3. Not for me! 😀 Men eldste dattera mi har vært der to ganger. Siste gangen måtte de gå rundt med skjerf foran ansiktet, fordi lufta var så forurenset pga. tørke og tissing overalt…

      1. Goood morgen…Ja, det bør være langt til neste telt…
        Jeg har overnattet på holmer i skjærgården her da jeg var yngre. Det var morsomt.
        På fjellet høres deilig ut…Frisk klar og nydelig luft og stillhet 🥰

    4. Slik telttur på en festival er ikke noe for meg, men på en rolig campingplass så kan jeg gjerne sette opp teltet noen dager 😊Kravet mitt er at det finnes et rent sanitærhus på campingplassen.

      Husker vi hadde flere teltferier da jeg var lita, og husker det som idyllisk 😊

      Ønsker deg en superfin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    5. Jeg skal ligge i telt på Hvaler, og ha med meg oppblåsbar madrass. Ikke kun et tynt liggeunderlag, – den tid er nok forbi, hehe. Blir ikke så tett som på bildet du viser, for det hadde jeg ikke orket, med så mye lyd! Tenk at de bare går fra teltene! 😯 Ønsker deg en fin lørdag! 🤗

      1. Nei, blitt for mye styr for meg. Sove her lissom…
        Nei, da må man drikke mye, hehe..
        Bra med ordentlig madrass på tur, kroppen tåler ikke hele natta på ei tynn flis nei..
        Kos deg masse med lørdagen 🙂

    6. Har gode opplevelser med å sove i telt, men den verste teltturen var på 60 tallet. Vi var på campingtur fordi foreldrene mine skulle plukke multebær i Sverige. Jeg våkna om morgenen med at knotten og myggene hadde forsynt seg med blod. Så ikke ut i det hele tatt. Ellers telttur i skogen og med et vann. I dag klarer jeg det ikke. Takker heller for hotell, gode senger topp mat,sol og varme. Men festivaler og annet som Roskilde styrer jeg langt unna. Nyter pensjonisttilværelsen i stedet. Klemsiklem.

      1. Herlig historie, mygg og knott er en stor plage. Vi er heldige her på Kråkerøy.
        Finnes jo ikke slikt her. Bare en sjelden gang på sensommeren kan noen bli plaget. Men sjelden her jeg bor.
        Bor på toppen av øya og de blåser bort..hehe..
        Hotell med god seng og stille utenfor og god frokost, JA TAKK..
        ROSKILDE blir for stort for meg, det hadde jeg ikke maktet. God kveld, kos deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg