Frimarkedet er herved åpnet for sesongen + påskekylling!

 

God Påske! Jeg dro til Gamlebyen for å sjekke ut frimarkedet der. Det er jo lørdag og det var sesongåpning i dag. Du har kanskje tenkt noen ganger at du skal titte litt rundt på dette markedet. Så nå har du sjans…Det er på lørdager i Gamlebyen i Fredrikstad. Litt her også visitfredrikstad Jeg er litt usikker på om det er på søndager!

 

Det står om dette i linken jeg legger ved, men om den oppdatert for året vet jeg ikke…Mye å titte på og artig hvis du er en samler…Da kan du jo finne kupp! 💛 Kupp er gøy! Det er ikke så masse folk på bildene her, men jeg var tidlig ute, men etter hvert når jeg dro så var de i grunn mange der…Da var jeg i grunn ferdig med å ta bilder og gikk rundt med en kaffekopp..Ferjene var også fulle! Tut og kjør liker vi, jo flere folk jo bedre er det! Der er jeg 💛 Det er jo små personlige butikker over hele torvet! 

 

 

 

Og jeg fant påskekyllinger Utfordring med Utifriluft og da bør man jo helst finne disse utendørs ikke sant…

 

 

4 kommentarer
    1. Det markedet er fint altså! Og kyllinger fant du også – ute…..! Jeg leter fortsatt – her jeg er fins det ingen ute (som jeg har sett foreløpig…)….! Tusentakk for at du tok utfordringen – klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg