Fredagsklemmer – 1 år i dag siden sist

 

Panda <3

 

Ikke alle ord som begynner på P er negativt – Les: Pandemi..

 

Pandabjørn er det litt glede over synes jeg..Sånn bamse som gir gode bamseklemmer! Vel dårlig med bamser her, men kan alltids strikke en. Hvis jeg gidder. Holder på med litt andre ting om dagen. Fredag har det blitt og skal etterhvert lage meg noe mat.

 

 

Lønn ble det i dag også! Det er bra for det er det jeg har ordnet med nå! Vært i nettbanken. Fordeler til forskjellige konto og sparekonto og fond. Ikke så himla mye penger da, for jeg jobber bare 60 %. Men aldri feil å spare. Og det er faktisk mange av de som har relativ liten lønn som er gode på å spare. Gode rutiner! Jeg tenker mange ganger:  “Mer penger du har jo mer sløser du”. Trenger ikke være slik da.

 

Jeg sparer til hytte som sagt! En liten koselig hytte på et lite koselig sted med et lite koselig vann. Et mål er et mål. Og sparer man ikke så blir det i hvertfall ingen hytte! Ellers så blir det å dra frem litt påskepynt her etterhvert. Lese litt, strikke litt og slå på TV senere på kvelden. Mamma får jeg besøke i morgen. 

 

 

Da gjør jeg som Mr. Panda – gir DEG en god bamseklem i denne pandemien som varer og varer – 1 år siden! Hvem trodde det??

 

16 kommentarer
    1. Tenk ett år siden Norge ble stengt! Det har gått fort, og det virker som om vi alle har blitt mer bevisst på ting dette året. Husker jeg ble sjokkert da Norge stengte ned, og man visste ikke hva man gikk til.

      Savner det å gi min mor på sykehjem en klem ❤❤❤ De får vi ikke lov til før vi også er vaksinert.

      Likevel føler jeg at vi her i Trondheim lever normalt. Her har vi åpne treningssentre, og i går fikk koret jeg synger i lov til å ha fysisk korøvelse for første gang siden november, og det var kjempeherlig 😊 Vi var delt opp i 2 grupper med 20 stk i hver gruppe og 2 m avstand. Bruk av munnbind på vei inn og ut inkludert spriting av hender. Her var det kun 2 smittede i byen, og jeg krysser alt jeg har for at lave antallet varer.

      Pandabjørner er søte da ❤😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Her er det ganske mye smitte og hele tiden er det nye tilfeller. Så ikke så greit.
        1 år med dette triste greiene her og så mye å forholde seg til og
        alle de gamle og ensomme som sliter. Bra dere tar tilbake hverdagen deres.
        Det er flott…Bamseklemmer er fint så lenge noe annet er jo ikke lov…
        Men du ha en fin fredag <3 klem igjen…

      1. Aldri feil å spare…Det burde alle mennesker gjøre!
        Selv om man bare har 100 kr å spare..så blir det penger det også!
        Kjekt med en bamseklem da 🙂

    2. Helt utrolig at det har gått et helt år! Stønn….. et år borte, lissom – men hellanhet så masse som har skjedd likevel! Gleder meg til å klemme noe annet enn bamser, hihi! Idag har jeg hjulpet pappa å bestille time til første vaksine – (i Sandefjord funker det sånn at det står i avisa at alle over 75 (nå) kan gå inn på nettet og bestille time…. ny vri….) tipp topp tommelen opp! Det blir bra! Kos deg med fredagen! Jeg har landa i en stol, men skal gå en tur til seinere før det er helga for orntlig! Godeste klemmer <3

      1. Hehe – vært tynt med klemmer på meg på dette året! Så bamseklem er god. Trist år og livet forsvinner
        jo hvis man bare skal vente og vente…Man må også leve litt og følge drømmene sine.
        Bra med din pappa da! Da er det vel ikke så lenge før han får vaksina tenker jeg!
        Ønsker deg en fin kveld…Klem…

    3. Sender en bamseklem tilbake.
      Ha en fin fredagskveld.
      Nå skal jeg snart lage litt mat til meg og min kjære.

    4. Takk du og du får klemmer tilbake. Tenk at det har gått et helt år og fortsatt strever vi med dette. Men en dag av gangen sier nå jeg. Ha en fin fredag. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg