Fredag og morgen – hjemme er best

 

God morgen her fra Kråkerøy! Våknet og stod opp klokka 0600, så nå er kaffekopper drukket og jeg skal pusle litt rundt her og spise litt. Hadde vært deilig med litt mer søvn, men var helt umulig i dag – sånn er det noen ganger! Får ta meg en dupp i sola siden i dag! 

 

I dag blir det først litt vask av heimen, være hjemme…Ikke farte ut den døra med det samme jeg våkner..Det er slitsomt! Man blir ikke yngre med åra og det merker man! Man trenger mer tid til ro på morgenen – trenger å slappe av med en kaffekopp før man farer ut…Og så skal man være på med det sammen man kommer på jobben! Men i dag jobber jeg for meg selv og det er nydelig…Sola skinner og dagen ser ut til å bli solrik, ikke noe bedre enn det!

 

Hente avisa etterpå og lese litt, sitte ute på trappa i lyset! Det er godt for kropp og sjel…Kanskje se over sykkelen og ta den i bruk, og heretter kanskje sykle på jobben..Jeg har jo gått frem og tilbake til jobb siden august i fjor og begynner å bli såååå lei den industriveien ned på jobben..Ingenting å festet blikket på, bare gå og gå…Gjennom Gamlebyen er flott da, men det er jo bare en veldig liten strekning av gåturen! 💚

 

Men du en fin dag ønskes videre  – så blogges vi mer etterpå! 

 

 

Det ble fredag – igjen…snart er det bare mandager og fredager…tiden raser fort fort av sted! 

16 kommentarer
    1. god morgen ,ja jeg skjønner godt att det er deilig å ta morgenen med ro når du må ut og gå til jobben hver dag :=) deilig med fridag og sol da:=) her er det skyet og det skal komme regn ,jeg skal bake dobbel porsjon med brød foor strømmen er utroolig billig i ettermiddag det må jeg benytte meg av ,søster kommer i morgen og blir til neste toorsdag så det blir vel så som så med besøk herfra da vi får se om jeg får tid ,en av dagene er det Ålesundstur ,da er det avslutning på forsøket jeg har vært med på i ett halvt år ,skal egentlig bli godt å slippe å svelge 10 kapsler hver dag :=) ha en fin dag da

      1. God formiddag. Ja, det er skikkelig deilig å være her hjemme i huset og hagen
        og jobbe for meg selv..Det er topp..Får masse energi av det! Deilig..
        Kos deg masse med brødbakst og besøk…blir hyggelige dager det <3

    2. God morgen 🙂
      Ja tidlig oppe… jeg våknet først 05.45 men sovnet til igjen og stod opp 06.45 😀 Godt med tidlig morgen og stillhet. Ro i sjela med en kopp kaffe 🙂

      Lag deg en fin fin fredag i sola!

      Her regner det….

      1. Tusen takk, deilig med ro i sjala og stille tid..
        Ja, ble litt for tidlig for meg i dag..Kl. 0700 hadde vært mer passe, for jeg sovnet sent i
        går også…men sånn er det innimellom! Det går bra og jeg får legge meg litt ut i sola etterpå…
        Klem og fin fin dag!

    3. Fredag, igjen. Ja, ukene raser avsted. Herlighet så godt det må være for deg med en rolig morgenstund. Kos deg videre i dagen og nå er det helg. Klemsiklem 🙂

      1. Ja, jeg blir sliten av å jobbe – det er helt sikkert…
        Men man må bare stå på vettu….klem…<3 Deilig med kaffe på trappa, nydelig…

    4. Så herlig med fri og bare nyte livet, og gjøre ting som er for en selv og sitt eget hjem. Og som du sier, man blir jo ikke yngre. Det å nyte lange morgener er en luksus jeg er så takknemlig for å kunne ha. Ja, det er jo ikke alltid da, men for det meste.
      Kos deg masse i dag, og nyt fredagen, og helgen ♥ Klem

      1. Tusen takk, ja man blir fryktelig sliten av å jobbe…rene skurefilla…
        Så da koser man seg når man er hjemme altså…
        Ha en topp fredag og helg..klem.

      1. Ja, da err deilig med en pust i bakken….helt klart..man blir sliten å
        storme ut den døra og gå et lass med kilometer og så begynne å jobbe!
        Merker at jeg er eldre nå. <3 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg