Fredag og helg – vi feirer med en tur rundt busken

 

Fredag!

 

Endelig fredag….Jeg pleier ikke å vente så mye egentlig. Jeg lever for hver dag! Men når man kjører avgårde hver morgen i nesten 15 blå hele uka gjennom, og våkner lenge før 0600 hver eneste dag for at man holder på å fryse i hjel…! Da setter man jo pris på en lørdag og søndag. Skulle bare mangle! 

 

Vinteren er kald, men deilig! Men akkurat nå lengter jeg mot litt mildere dager. Man har litt sånn indre kulde inne i seg hele tida. Får lissom aldri opp varmen på ordentlig. For det er kaldt å være ute og gå også! Og jeg er på lange turer på isen eller til isen hver eneste dag nesten. Kjølig ved sjøen og nordavind! Og jeg har hatt mange fine turer er så glad for det!

 

Legger ved bilder av Barlind. Denne er diger…Og fortjener å bli tatt bilde av.

 

 

 

Får pusle litt her inne…Ikke så mye annet å gjøre! Vi holder ut litt til..

 

Om litt er kaffen klar…

6 kommentarer
      1. Ja sværing…Kaldt er det. Er man ute i 2 timer eller mer så blir man vant til kulda på en måte! Med de to første timene er kalde! Holde ut holde ut….Klemmer…

    1. Er så lei av kulda jeg også. Idag har vi vært og kjøpt mer ved. Det går unna.
      God fredagskveld til deg.

      1. Ja, nå er forsynt på vinteren. Opplevd mange flotte klare kalde dager. Nå er det greit…dere får fyre. Fyrer jeg også! Enn så lenge har jeg ved! 🙂 Fin kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg