Fra turen i går – kyststien her på øya

 

I går dura jeg ut med det samme jeg kom fra jobb! Sønn min jobbet på hjemmekontoret og vi skulle bare ha rester til middag! Så det var deilig å være ute. Dagen var fin og lys!

 

 

Det er slike bilder jeg liker aller mest! SJØ

 

 

Stemning og lyset er flott nå i november!

 

 

Når været leverer får jeg aldrig nok av dette synet. Jeg kan stirre i timesvis …hehe…Gjorde jo ikke det da! Hadde ikke med sekk og sitteunderlag! Men ville jo litt opp og ned og det må man her på denne Kyststien!

 

 

Kyststien går forbi hytter. Men dette er for det meste sommerhytter! Så ikke akkurat masse folk og det er deilig. Over på andre siden her så ser man Torsnes. Bygda jeg kommer fra! Ser faktisk hyttefeltet som jeg trasket i da jeg var barn! Gården ligger bakenfor! Deilig på slike turer, å mimre litt og tenke og bare finne roen!

 

Stille og fint! I dag var det litt annen værtype! Ikke kaldt, bare veldig grått ute og litt nedbør i lufta her i kveld! Men jeg har gått mine turer i dag også! Og her på feltet blir det mer og mer jul utenfor! Jeg er ikke i gang med det enda!

 

 

Jeg drømte om tusen nye veier jeg skulle gå, jeg våknet og gikk den samme gamle.

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg