Folk kosa seg i båthavna i Horten

 

På slike dager så ønsker jeg meg båt! En svær båt jeg kan seile på de 7 hav med…Men men jeg kan reise gratis med Bastøferja og bør være takknemlig for det altså..Båthavna i Horten er koselig, masse å se på – dessverre så fikk jeg ikke tatt så mange bilder her..men det blir flere dager i sommer tenker jeg! Horten er forresten en veldig fin by! 

 

 

Soldager..

 

 

Det er det beste jeg vet å gå slik å vandre, men etter øl her Vært på pub så ble man tissatrengt..og da jeg tusla rundt i Horten så fikk jeg lissom ikke konsentrert meg…Selskapsblære – det har jeg ikke lenger… 🙂 Og drikke må man i varmen…ikke så enkelt altså! 

 

❤️❤️❤️

Den svarte regnbuen! I dag våknet Oslo og Norge til grufulle nyheter, ufattelig trist…Man sitter igjen med et spørsmål – Hvorfor? Denne fine sommernatta – ble forvandlet til et krigsområde med døde og skadde mennesker, ord blir fattige! ❤️Mine tanker går til alle de berørte og deres familier og venner!

 

Ta vare på hverandre der ute 🌺

8 kommentarer
    1. Så mange flotte bilder fra både Åsgårdstrand og Horten! Nydelig vær også, og da er det herlig å være ved sjøen! Jeg har vært noen ganger i Vestfold, og alltid har det vært fint vær.☀️😇 Tragisk med det som skjedde i Oslo, – vondt at det skulle ramme de som har hatt så mye motgang fra før. ♥️🌈

      1. Åsgårdstrand og Horten er fine steder å besøke…Og når været er slik som dette – da nyter man altså.
        Forferdelige triste greier på en vakker sommernatt, folk feirer livet og kjærligheten med gode venner og
        kjærester…❤️

    2. Nydelige bilder av fine båter og deilig sommervær.
      Vi har en bekjent som satt på uteserveringa til den ene puben og så gjerningsmannen som skjøt.
      Han måtte kaste seg ned på bakken og krype inn i puben for å komme i sikkerhet.
      heldigvis ble han ikke truffet.
      Det er helt grusomt det som har skjedd!

      1. Horten er vakker og det er idyll ved sjøen helt klart..
        Triste ting fra Oslo å våkne opp til.
        Dette kunne rammet hvem som helst..i en av disse 3 pubene her på rekke og rad..
        Og i varme sommernetter så ramler det inn masse folk på slike utendørs-serveringer..Folk hygger seg, er. glade..
        Hører på musikk er med venner og kjærester…Ufattelig trist.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg