fiskeburger til middag i dag

Reklame | Ellos

 

 

Ble middag i dag å, blir jo det hver dag her i huset. Middag må vi ha!

 

Ble fiskeburger. Slike som ligger 2 i pakka. Har dem på Extra, så litt fiske-nuggets, chips og litt grønnsaker så ble middagen veldig god..Sauser etter eget valg. Vi bruker chili og så rømme! Veldig mettende og god middag. Chips er jo bare å utelukke og bruke noe annet i stedet. Og man trenger ikke en hel pose med chips. Deler pakken jeg og har til flere middager. Ikke alltid lett å finne på noe synes jeg. Koke gryter og slikt nå er det ikke tida for..Mer til høsten! Eller hvis man er hjemme hele dagen og det er jo ikke jeg. 

 

Tester med et reklameinnlegg her nå også…For å se om jeg får det til igjen. Litt sånn tuklete…Tror jeg er treg med å få ting inn i nøtta nå altså…sikkert alder + tungt vær…hehe..Buksa var fin den og likte blåfargen.. 🙂 Nyt kvelden…

 

adidas Sport Performance

16 kommentarer

Siste innlegg