Fikk sekk som tillitsvalgt av forbundet

Reklame | Fagforbundet

God kveld til dere..

 

I går fikk jeg hentet sekken min. Jeg er tillitsvalgt. Fagforbundet er stolte av oss tillitsvalgte. De begrunner det med at vi står på for å sikre et godt arbeidsliv. Kjemper for ufrivillig deltid. Sikrer en rettferdig lønnsutvikling, er noe av det de nevner. Landsstyret takker oss. Og at det er mange ganger en ensom kamp. Og det er det jo. Men i år er det vårt år! Det er viktig å være organisert. Så det er sagt! Sekken var fin den, med kodelås og ekstra rem til å låse fast sekken  – hvis du f.eks er på toget. Og følger også med nødlader til telefonen. Skjønte ikke helt det, men tror ikke min telefon støtter den type lader. Men får forske litt. 

 

God kveld! Klem Solliv

 

 

4 kommentarer
      1. Tusen takk, gøy med gave 🙂 og denne var jo nyttig synes jeg. På jobb eller fritid. Sekk er kjekt. Ja, du var litt på hver side av bordet du vel.

      1. Tusen takk, noen må jo ta den påkjenningen på jobben. For det er en viktig jobb. Og ikke akkurat gøy. Og blir jo i tillegg til alt annet. Sekken var var fin den. Skal bruke mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg