Fest på en mandag – hvorfor ikke?

 

Går helt fint. Har ikke noe problemer med det akkurat. Slike nytelser. Så i dag hadde vi bestemt at det skulle bli pizza til kvelden. Deilig. Gledet meg i hele dag. Kjørte innom polet og kjøpte en halvflaske vin. Det holder. Greit med et glass til maten. Må ikke ha 2 – 3 glass. Det er ikke det som er greia. Smakte godt. Sønn min som bor og studerer i Kristiansand er hjemme på ferie noen dager. Det er koselig. 

 

Helt innafor med en mandags-fest! Dette kan jeg like….:) Kanskje jeg begynner å blogge litt om vin etterhvert. (Da har jeg hørselbloggen, Gåskolen og Champagnekorken…)For det er jeg ganske god på. Liker å lese og studere. Ganske artig. Men altfor liten tid til alle mine hobbyer. For det begynner å bli noen! 🙂 Fin kveld der du er….

 

Solliv 🙂 jada…har gått turen min i dag. Innfaor med skritt-mengden!

8 kommentarer

Siste innlegg