Ferdig med fotbadet jeg nå

 

Tok ikke bilder av balje og føtter. Men deilig å ta et fotbad med grønnsåpe. Ordne negler og smøre inn føttene litt. Mine føtter går og går…..Så greit å stelle med dem. Men du og du. Neglene blir tykkere og tykkere eldre man blir. Rare greier. Så skjønner at folk tar fotpleie. Etterhvert kommer jeg til å gjøre det også. Mamma går fast hos fotpleier og det er virkelig betryggende. Husker pappa hadde en del problemer med negler og sånn og da ble det vondt. Nei, best å forebygge altså.

 

Rosene mine står fint enda. Kjøpte jo roser til meg selv i går! Koselig det da.

 

Det ekle viruset kryper nærmere og nærmere. I morgen skal jeg få tak i engangshansker. Bruke dette på butikken blant annet. For det å ta i handlevogner og kurver nå….ikke greit!

 

 

27. februar og Forsythiaen. blomstrer…Helt sprøtt egentlig! Tok et bilde i en hage på turen i dag! 

 

Kunsten å være lykkelig består i å gjøre sine gleder enkle.

8 kommentarer
    1. Fra føtter til hender 🙂 Nei det er ikke greit med all den Corona stormen… Det setter en støkk i heimen. Man hører jo gjentatt gang på gang at man befinner seg midt i “målgruppa” for viruset 😀 Men vi får tro det beste, tenker jeg 🙂 Ha en fin fredag inn mot helga 🙂

      1. Men vi bør være forsiktig. For det finnes ingen vaksine og man vet ikke hvem som blir rammet. Og ingen er immune på dette viruset….

    2. Det er kjempegodt med fotbad ja 🙂 Godt å pleie kroppen, og føttene trenger kjærlighet de også 🙂 Selv bruker jeg å sette føttene i vann med noen dråper eterisk olje i. Det er kjempegodt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, så lurt med litt olje i vannet da. Høres deilig ut. Føtter må pleies og helst med stor dose kjærlighet – helt klart….God fredag og klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg