Feiret med Fjordland! 🌟

 

Feiret…

 

Hva jeg feiret finner du nedenfor her…Men altså, jeg fant Fjordland til 40 % rabatt i dag og da ble det middagen. Ganske bra mat, sausen var litt tynn – kunne vært litt mer fløte, smakte nesten som vann..Men måltidet var bra det på en onsdag..Bare innom og spiste før jeg dro videre igjen til sykehjemmet..Så passet meg bra at det var lettvint..og godt 🥰 

 

 

Plassering: Sånt synes jeg er gøy, at man kan få lesere uten å lage drama eller noe annet. Bare jobbe jevnt og trutt og være seg selv. Så bra plassering har jeg aldri hatt før og det er faktisk motiverende for meg. Det er  ikke få bilder jeg har delt på bloggen min de årene jeg har blogget..Og 99.9 % egne bilder! En ting er å skrive noen ord, noe annet er å gå i timesvis for å hente bilder til bloggen! For det hender jo det også! At man må lete litt, og tekst og bilder er bra når de er samkjørte.. 

 

I morgen er jeg tilbake på min vanlige plassering, men jeg ble GLAD i dag morges…Det er lov!!! 💜

 

Og det er lov å være litt selvsentrert i dag, må min forsiktige måte! 😜

 

Nyt kvelden du/dere også…

25 kommentarer
      1. Tusen takk, dette må jeg si jeg synes var artig og stas..
        Flott middag i dag, måtte bort til mamma med klær og nye gardiner.
        De jeg hang opp sist, var en smule for korte. Klem klem 💜

    1. fin plasering ,jeg er vist lat på innlegg for tiden :=) det blir ikke god plasering av det .Middagen såg ok ut den ,men 4 poteter var mye ,kunne vært litt mer grønnsaker etter min smak og mindre potet

      1. Tusen takk, ja må være litt på…
        Middagen var helt grei, men dyr mat. Nesten 50.- for dette og da var det 40 %. For dyrt. Enig, savnet grønnsaker..

      1. Tusen takk, så hyggelig kommentar. Bra mat, men som sagt, litt lite smak i sausen og enig med Connie..Litt mer grønnsaker hadde vært bra. Klem..

    2. det er jo ikke rart du kom opp på lista,,se deg selv på bilde,en må jo bare glo,både en og fire ganger.

    3. Gratulerer med flott plassering og så mange lesere! 👍👏 Fjordland har mye godt og næringsrikt, og så er det så lettvint. Veldig bra at et slikt alternativ finnes, spesielt for eldre som ikke orker å lage seg middag.

      1. Tusen takk, var gøy….Gledet meg og moro å komme over Kjerringtanker og bli skrevet om.
        Fjordland har reddet mange gjennom årene, helt klart..Noe varmt til middag er et must.
        God kveld 🙂 Kos deg 🥰

    4. Vi blogglesere får dra deg oppover på den berømmelige lista.😉 Fjordland kan være vel og bra som middag. Da vi pussa opp kjøkkenet levde vi på Fjordland i lang tid. I dag går jeg glatt forbi. Liker best middag som er laget fra bunnen av. At jeg får grønnsakene jeg må ha. Men når det er 40% da slår man til.
      Jeg fant havrelunsj med eple og kanel til 50% og tok med 4 pakker. Handlet litt frukt også siden Spar hadde jubileum 30 år. Klem

      1. Tusen takk, glad du heier på meg…slik at jeg kan klatre på den berømmeliga lista, vettu…hehe..
        Er jo litt artig mellom bloggere dette.
        Middag fra bunnen av er det beste, men noen ganger så er det kjekt når man finner til 40 % eller 50. %.
        Høres ut som du også finner litt godsaker til nedsatt pris, kjekt…Man blir jo glad av det i disse tider, hvor
        alt er dyrt 🥰. I dag skal jeg se på Debatten! Klem..

    5. Så at du var høyt oppe ja 😀 Artig! Gratulerer 🙂
      Fjordland er greit innimellom det. Synes mange av de er gode, og greit å ha lettvint når det trengs. Ikke minst når de er på tilbud 😀 Klem ❤️

      1. Tusen takk, kjekk mat å ty til. Er det på tilbud så er det jo bare å kjøpe tenker jeg.
        For noen dager er jo mer hektiske enn andre dager 🙂 Mange forskjellige varianter..
        Gøy å være litt på toppen, hehe… 🥰

    6. Vel fortjent plassering!😍👏🏻
      Veldig gøy!🤩
      Gratulerer så mye!🎉
      Fjordland har jeg spist en gang når vi holdt på å pusse opp kjøkkenet. Det smakte slett ikke så verst altså.🤗

      1. Tusen takk, ja var artig…Ble glad, små gleder og sånn. Men sånt er morro..
        Ja, Fjordland er grei mat det, men har blitt dyrt. Synd på eldre mennesker kjøper en del av dette, for
        det drar fort opp budsjettet. 🙂 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg