farger opp og frem – og er til å brukes

 

God morgen, vi vil ikke være fargeløse. Vi vil være synlige! Hvorfor ikke omgi oss med mer farger. Jeg elsker farger. Gjerne sterke. Alle disse fargene her – er farger jeg liker godt. Kan egentlig ikke anbefale noen av fargene. Alle er fine og mange ganger når jeg handler klær så ser jeg etter farger. Kjøper ikke en beige genser jeg. Da må den være veldig spesiell med snittet eller tilbehøret. Men når høsten kommer så forsvinner mange av disse flotte fargene. Da kommer svart og grått og brunt inn i butikkene. Grått er fint, men da er det greit med litt annet som frisker opp. Et rosa skjerf eller noe. Har et par lilla Dr.Martens støvler. Sikkert 10 år gamle.  Bruker de hver vinter. Frisker opp litt synes jeg da. Men vi er forskjellig. Men tror vi alle liker farger på en eller annen måte…Det gjør oss glade!

 

Ønsker deg en flott dag videre!  I dag blir det litt blogging her hos meg. Kommer etterhvert et innlegg om lampa jeg kjøpte! Kos deg med en flott fargerik morgen. Så snakkes vi!

 

Jeg elsker farger…og kaffe! Kaffe må til en morgen vet dere…

8 kommentarer
    1. Må ha litt farger ja. 😀
      Før brukte jeg mye mørke farger, mest for å ikke synes så godt tror jeg.
      Nå bruker jeg mye farger! 🙂 God lørdag!

    2. Jeg liker også godt farger. Men når høsten kommer har jeg lett for å bli litt svart en periode. I år tror jeg derimot det er duket for litt farger hos meg. Jeg har mye man kan ha fargerike strømpebukser til osv. Håper du får en fin dag i Fredrikstad 🙂 jeg skal ut i skogen en tur. Gleder meg. 🙂 Klem <3

    3. Og der så jeg yndlingsfargen min – midt i bildet! RØD! Jeg er glad i farger, og må vaffal ha et skjert i en fin farge om ting blir for grått eller beige…. Klem <3

      1. Takk, herlig. Rødt er stekt og flott farge med masse energi. Lurt å piffe opp med litt skjerf eller noe ja i en fin farge. Må ha farger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg