fangene på fortet er det ikke men

Reklame | Ellos

 

Ute var det småkjølig..Men i går var det sykkeltur. Syklet på andre siden av øya her og tok bilde av “fangene på fortet” – er ikke det da. En øy og et fort! På en holme utenfor Kråkerøy.

Kaldere vær trenger mer utstyr! Varm drikke og varme føtter….kjør på! Klikk i vei…siste klikk for meg i august! For å komme inn på siden så må du noen ganger stå i kommentarfeltet og så scrolls oppover og så peke pila på bildet. Da åpner det seg og du kommer inn 🙂

 

Johnny Bulls//Vildmark

 

16 kommentarer
      1. Takk, ja her er nok å ta bilde av…:) Fin øy – passe stor og nå er det stille og rolig igjen!
        Hyttefolket har dratt hjem! Fin dag til deg…

      1. Tusen takk, her kan man dikte og ordne vettu….Hadde jeg kommet i land på øya så skulle det blitt mange flere bilder og tekst! 🙂

    1. Fint ute hos deg altså 😃
      Har klikka både på støvler og termos 😊

      Vi skulle vært der en tur “kjerringtanker” Masse fine berg å snuble rundt i. Se hvem som kommer mest helskinna hjem . .hehe.

      Og møte deg “solliv” til en kaffekopp et sted 😚 .
      Det ville blitt en knallfin dag 😃

      1. Tusen takk, ja her hadde det fått kjørt dere…tatt dere med på holmeturer med sekk og badetøy 🙂 Koselig det da…Kaffe finner vi! Kanskje det blir et minibloggtreff en dag <3

    2. Det føles litt sånn eksotisk å se bilde og sånt. At vi har sånt her i gamlelandet 🙂 Veldig fint i alle fall.
      Og så har jeg ikke tenkt at ellos har sånne ting som termos og sånt. Så det var nytt for meg ja 🙂 Klikket meg inn og kikket på den 🙂
      Ha en fin dag ♥

    3. Superfint bilde..:) Pleide å se fangene på fortet..likte det .. Ja nå har det blitt kjøligere , men deilig med finvær og blå himmel 🙂 Klikk, klikk..klikk…..og klem <3

      1. Tusen takk, det var et program som jeg likte veldig godt. Var kult og morsomt og spennende synes jeg! Deilig vær nå og takk for klikk! 🙂 klem…

    4. Jippi,, der smatt jeg innom deg igjen.. skulle tro jeg var en av fangene på fortet, så lite jeg er synlig her… men det kommer bedre tider 😀 Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg