et motiv – kan fort bli flere

 

En vanlig plass nede i sivet her nedenfor meg! Ganske fint synes jeg! Helt vanlig bilde uten noe greier med. Bare tok et bilde med mobilen. Ingen innstillinger. Det begynte å bli mørkt ute så derfor ikke så klart og sivet ble ikke så gyllent! 

 

 

Her ble bilde i svart og hvitt. Det ble i grunnen litt mer spennende! For selve motivet var ikke sånn at man mister pusten lissom! 

 

 

Her brukte jeg noe som heter filter! Ble litt mer som den blå timen kanskje!

 

Jeg tenker jeg går for nr. 2 jeg – det ga meg mest akkurat her! Hvem likte du best?

 

Men du – ønsker deg absolutt en fin kveld! 

4 kommentarer
    1. Ja det er så flott!
      Et motiv kan sees på så mange måter, og bare noen fargejusteringer gir en helt ny følelse til bildet 🙂

      Ønsker deg en fin torsdag!

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg