et mål er nådd her på bloggen

 

God ettermiddag 🙂 Jeg har lenge hatt som mål å komme blant de 50 beste her på blogg. Det hadde vært gøy, tenkte jeg da jeg begynte å komme på lista! Jeg merker at jeg sliter ikke så mye lenger for å komme blant de 100 beste. Jeg føler at flere og flere titter innom Solliv hver eneste dag. Det er utrolig gøy! Og at jeg i dag kom på 48 plass var moro! Jeg merket det i går kveld. Det var 68 stykk innom bare på en times tid! <3 Og jeg vet jo hvorfor! Men var ikke min hensikt at tre små ord skulle koke så fryktelig der oppe oppe i nord. Jeg har blogget snart i 3 år og kan med hånden på hjertet at jeg aldri har skrevet et vondt ord om noen her inne eller i en kommentar! <3

 

Ville bare si det! Kommer innom etterpå med noe jeg fikk i posten i dag <3

 

Juleklemmer

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg