er du flink til å ta i bruk biblioteket

 

God morgen. Jeg elsker egentlig å gå på biblioteket her i byen. Mye som skjer der hele tida. Små konserter. Utstillinger. Noen ganger er det kaffe og kake. Det går fort en time på den plassen. Kunne vært der lenger i går. Men jeg trodde det stengte 1 time senere.. Men jeg fikk tatt en god runde.

 

Mange reoler med magasiner og aviser. Dette er bare en liten del altså. De nyeste magasinene kan du lese der og da. De eldre utgavene er til låns! Kjekt altså. ..Noe for en hver smak 🙂

 

De ansatte er flink å fremme bøker og samle de i små utstillinger. Litt enklere å finne en godbit! 

 

Mange bøker om Svalbard og det er jo ikke så rart. For de som følger med på NRK!  Så er det vakre bilder fra Svalbard om dagen. Og klart folk vil lese seg opp litt nå! 

 

Jaja, skiltet om åpningstider er tatt inn og jeg var en av dem siste besøkende som gikk ut! Kommer snart igjen. For å besøke et bibliotek er virkelig et flott tilbud for oss som er så heldige å ha et bibliotek i nærheten. Ta deg en tur du også da vel… 

 

Det er bedre å snakke om sitt liv med en ukjent enn ikke å dele det med noen.

8 kommentarer
    1. Utrolig lenge siden jeg var på biblioteket 🙂 Jeg tror det måtte være når jeg holdt på med å ta studiekompetanse i godt voksen alder, og holdt på med Norsk faget 😀

      1. Koselig å ta seg en tur. Bare for å titte litt også! Trenger jo ikke låne så mye med hjem. Lese litt blader og aviser…klem til deg.

    2. Jeg har brukt biblioteket masse oppimellom. Både med ungane, og aleine! Nå brant jo vårt bibliotek ned i november – det er litt spesielt……. klem <3

    3. Jeg låner mye på biblioteket, til hele familien. De har jo så mye, – bøker, lydbøker, spill, filmer, blader osv. Her er det også flere arrangementer i form av konserter, lesestunder og film m.m. Mye artig der!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg