Er du en lystløgner her på blogg og ellers i livet?

 

God morgen lesere 🧡

 

Det er lørdag og helg og hygge!  Godt er det med fri…

 

“Lystløgner

En lystløgner blir så vant til å lyve om noe at de til slutt tror på det selv

– De lyver for å gjøre seg mer spennende for andre mennesker, fordi de opplever at de ikke er interessante nok i seg selv, sier psykolog.”

 

Vel, definisjon på en lystløgner..

 

Det beste er vel å skrive om livet slikt det er tenker jeg. Ikke pynte det verken opp eller ned…For da må man jo ha en god hukommelse..Både det man skriver hos seg selv og det man kommenterer hos andre!

 

Noen ganger får man den følelsen….

 

Jaja, mitt liv er slik jeg beretter om her på blogg…Er meg selv – her og i livet ellers…! 

 

HA EN FLOTT LØRDAG I HVERT FALL!  💚

18 kommentarer
    1. Ærlighet lønner seg alltid. I dag skinner sola og det er blå himmel. Vært helt pyton vær her. Regn,sludd, og snø. Er bare å nyte lørdagen. God helg. Klem

      1. Så sant så sant..
        Her skinner sola.. Skal ta meg en gåtur snart.. Litt skarp luft. Men det er bare mars. Fin dag og helg til deg. Klem 💜

    2. Det spørsmålet kan jeg svare NEI på. Ingen vits å lyve, for det er alltid noen som kjenner sannhetene. Hvor pinlig ville det ikke være å bli minnet på det, spesielt om det er mange til stede. Bedre å si det som det er, selv om det kanskje ikke er det mest spennende som har skjedd. Ha en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

      1. Takk.. Er jo sånn. Du er den mest ærlige bloggeren jeg vet om. Du er alltid deg og pakker aldri inn noe. Din blogg må jeg lese hver eneste dag. Du er hel ved og jordnær.
        Ha en fin lørdag og klem fra meg 🌸🧡

    3. Absolutt best å være ærlig, og fortelle om livet slik det er. Dere jeg leser inne på blogg.no er alle slik, og heldigvis for det! 🥰 👏 Kos deg på lørdagskvelden! 🤗

      1. Så bra du føler det, ekte mennesker er best. Være den man er og ikke skape klikk på
        grunn av opp eller ned tenker jeg. Det synes jeg er best i hvertfall.
        Ønsker deg en fin kveld 🥰

    4. Det er så slitsomt å lyve, og har dårlig samvittighet, så jeg er nok veldig ærlig av meg. Men har gjort det ja, og det er ikke hverken lurt, eller godt. 🙂
      Måtte “lyve” en del når jeg skulle ha overraskelsesselskap for søstra mi, og jeg ble helt utslitt av det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg