Er dette vårt nye lokomotiv

 

Vi som har vært på blogg en stund, vet at folk kommer og går her inne på blogg! Noen drar lasset for oss andre og lokker folk inn her på blogg.no – alle som leser blogg om dagen har sikkert fått med seg at Kokkejaevel ikke blogger så mye som før, det er sikkert mange grunner til det. Det skal ikke jeg spekulere i, jeg er en enkel sjel og bare ser at det er færre innlegg fra den kanten om dagen! Mulig han kommer sterkere tilbake, aner ikke. Men jeg har bare lest litt mellom linjene og sånn…og litt kommentarer her og der..

 

Men det er ikke poenget mitt. Poenget med dette innlegget er at vi på blogg kanskje må ha et nytt lokomotiv eller ny lokfører…for å hauke inn lesere her på blogg! Er det noen som greier det så er det GRYENDE vil jeg tro… Hva tenker dere om saken? 

 

Vil blogg.no bli som før – eller blir det som en twistpose hvor man leter etter favoritten sin i posen og så finner man den ikke! Det er en stund siden jeg spiste twist, men var i høst en gang og da kunne jeg velge og jeg valgte den med kokos, som kanskje ikke er favoritten til folk flest..Men smaken er jo som baken – delt! 

 

Jeg heier på GRY og jeg heier på blogg – vi overlever nok en stund til vel..

 

16 kommentarer
    1. noen kommer og noen går ja og interesser for tema er veldig forskjellig fra en person til en annen ,kokkjavel har nok sitt å stri med helsemessig ,en liten gutt og ny baby i tillegg skal han drive en butikk ,så han har nok hendene fulle når formen tilater det tenker eg :=)gryende har ikke jeg lest så mye ,detter litt av lasset når det blir lange tekster å lese ,jeg liker det enkle ,bilder og litt tekst til :=)

      1. Folk kommer og går og mange flinke på blogg og også på miniblogg..
        Leser ikke alt jeg heller når jeg har vært på jobb – er sliten i hodet og øyne..
        Nok med å lage egen innlegg noen ganger. Men bilder er fint da og du er flink med foto..

    2. Heier på henne og flere jeg. Mange fine bloggere synes jeg, og det er litt sånn med meg også…
      Enkelte dager har jeg ork og tid til å lese og skrive lange tekster, andre dager skummer jeg raskt igjennom, eller kjenner, at dette orker jeg ikke lese i dag. ☺️

    3. Klart vi overlever – vi er jo mange og noen store! Blant annet Gry – og Kjerringtanker – og Bunny….! Dette går bra – de der oppe er i skikkelig driv! 🙂

    4. Å herregud.. Nå ble jeg brått skikkelig rørt her!! Tusen takk! <333
      Samtidig, må jeg si meg enig i Brit i at det ville vært fint om det ble en variasjon på topplasseringen også. 😉
      – Jeg har hatt noen dager hvor det har vært ekstra mye i restauranten, slik at tiden så vidt har strukket til for å holde oppdateringene tilnærmet på stell i egen blogg. Følgelig må jeg da lese meg opp hos dere andre for å komme up to speed med hva som skjer her! – Og etter den tristessen som avstedkom besøket hos Asbjørn, så ble det ekstra kjærkomment å bli møtt med en overraskelse i den positive enden av skalaen her!..
      Hva selve sortien angår, så ble jeg overrasket over at det ble gitt inntrykk av at disse interne stridighetene jeg anså for å være avsluttet i fjor vår har blusset opp igjen! Utenom det, så er det bare trist han slutter, syntes jeg..

      1. God morgen…det å blogge tar tid og vi som har en jobb rekker ikke over det hele..
        Noen ganger må man rett og slett følge opp si egen blogg først før man får lest over det hele.
        Tida går vettu…
        Jeg føler at det er godt miljø her på blogg, så skjønner ikke hva folk mener om
        at dette hva Asbjørn skriver. Jeg trodde den ballen var død…ikke noe vits i dra slike ting
        frem i lyset igjen synes jeg..Men gleder meg til å se mange forskjellige fine bloggere bytte på
        å nå toppen!

        1. Ja, det gror tross alt i kjempens skygge for å si det sånn 🙂
          Når det er sagt, så har ikke den listeplasseringen all vedens betydning. Det som virkelig betyr noe, er å øke besøkstallene! Selvsagt ville jeg blitt glad og stolt om jeg fikk oppleve ¨trone helt på toppen, men det som jeg har sett som det ultimate mål hva plasseringer angår, har vært topp 20, pga den ekstra promoteringen som følger på sidetoppen.
          I anledning dette her, må jeg også få sagt at jeg håper de som satser på å komme opp i dette sjiktet faktisk er inneforstått med at topp 20 plasseringer og høyere, også innebærer at en brått ligger mer lagelig til for hugg, for å si det sånn. Folk må m.a.o gå i seg selv, og tenke grundig igjennom hvorvidt de kan antas å kunne forbli upåvirket av den dritten som måtte bli kastet i deres retning. For et overveldende flertall av de som har frekventert dette sjiktet, har. helt eller delvis, sluttet å blogge grunnet det som har kommet av negativer i kommentarfeltet..

          1. Ja, trist at folk slutter å blogge…
            Men kjekt å ligge blant de 20 – man blir sett og det er jo hyggelig…
            Fin dag til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg