Er det noe garn på salg mon tro?

 

God ettermiddag! Ikke fått tatt frem noe strikketøy i dag jeg. Vært på farta, 2 turer + 1 tur på butikken. Matbutikk + bakeri!

 

Skal se etterpå – holder på med en bok også og den er snart på slutten så må lese på litt! Så ser hva jeg gjør! Middag blir fisk, orker ikke noe kjøtt i dag. Jeg er ikke storspiser av det – blir fryktelig trøtt! 

 

 

Den ene julegjesten er tilbake i Oslo – måtte på jobb. Ikke akkurat trengsel på toget for tiden. 

 

Nå tenker jeg at jeg skal slappe av litt og lese og så middag senere. Gått masse skritt i dag i regn og sludd. Kjedelig….Jeg vil på tur – jeg vil båle. 

 

 

0,01 mm med hvitt på bakken. Ikke noe jeg er glad i akkurat. Var litt glatt å kjøre så tar turen til moren min i morgen i stedet..

 

Du får kose deg på jobb eller hjemme! Det er fortsatt jul/romjul – snart nyttår! Bare å slappe av og kose seg! Blir fort nok hverdag vettu ❤️ Forresten nå har vaksina kommet til Fredrikstad, vi er en av kommunene som er plukket ut, fordi vi har hatt mye smitte hele tida! Spent på når mamma får beskjed om vaksina, hun er over 85 så står nok høyt på lista!

 

KLEMMER

12 kommentarer
    1. Ja, du klarer å komme deg ut uansett. Det skal sies, selv om jeg så ut som jeg bare har vært inne, på innlegget mitt: Jeg HAR vært ute i dag, på cafe. Sammen med Kari. Men jeg orker ikke noe LANGtur i dette været nei. 😀 Men kanskje i morgen… 😉 Skjønner at du er litt lei regnet også. Lurer på når VI får vaksinen jeg, jeg må vel vente til sommeren tenker jeg.. 😮 Er for frisk fra før..

    2. Hihihi….. jeg velger ull for tida…..😇😇så du vil også ut og båle…. det mååå snart slutte å regne, jeg gjør jo ikke annet enn å tørke klær….😆😆 for ut MÅ jeg! Får håpe mamma di får vaksinen snart! Klemmer 😘

      1. Du velger ull, så bra! 🙂 Ja, har som mål å ble i løpet av denne ferien 🙂 Men det må være greit vær! Blir påvirket av deg ..hehe – Får håpe det snart blir vaksine på mamma. Klemmer…

    3. Tur i møkkavær er ikke hyggelig, men med slikt grisevær i flere dager, så må man jo bare på tur i regn og blåst. Her har det snødd i dag, så da har det gått ann å være ute. Regnvær liker jeg ikke i det hele tatt. Ha en flott romjul fortsatt, jeg har fri til 4. januar, så litt turvær må det da dukke opp igjen før en skal på jobb.

      1. Regnvær er kjipt, men det regner jo hele tida. Så må bare kle seg. Men hyggeligere å være på tur med sekk på en dag med sol 🙂 Tvi tvi…
        Ønsker de en fin romjul, klem herfra.

      1. Tusen takk, Det er deilig med luft og man får energi av dette. Selv om jeg også drømmer om litt bedre vær altså. For det er mye regn om dagen.

    4. trasig med regn ,vi har tidenes desember når det kommer til været ,tørt og fint hele tiden :=) i går hadde jeg 9 gjester ,det var barn svigerbarn og barnebarn og jeg serverte kalkun ,aldrig stekt en så svær før ,men i år ble det en på over 6 kilo og det meste gikk med :=) vi gikk tur alle mann men datteren min ønsker ikke att jeg legger ut bilde av barna der ansikt synes ,og det gjorde det på alle bilda ,i dag ble det en tur på butikken ,henta ennå 2 bilder vi har forstørret opp på aluminiumsplate ,kjøpte 3 nøster ullgarn og mannen kjøpte julegave til meg ,jeg fikk ny termodress og måtte være med å prøve før han kjøpte :=) ble lite juleblogging på meg ,men blir slik når vi har familie rundt oss hele tiden .
      Velge mann eller garn er umulig ,jeg vil ha begge deler og jeg elsker ull :=)
      Fikk med meg att vaksineringen har startet hos dere ,nå må vi bare håpe det går bra og att det virkelig hjelper

      1. Veldig kjedelig vær her, endelig fri og man vil jo på tur. Skjønner at du er opptatt og mye besøk. Kos deg med det. Blogg er blogg. Spennende meg gave da. Og bilder og garn. Du elsker ull – det vet jeg. Liker å strikke med bomull jeg. Men liker ull også. Litt opp og ned. Spennende med vaksineringen om det har noen effekt! Det bør det ha. Ønsker deg en fin kveld – Kos deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg