Er det kjedelig å lese om folks liv?

 

God kvelden – etter valget…

 

Det blir en del skifte av ordførere her i landet  etterhvert – grasrota har blitt svikta og folk ville ha endring…Skjønner det godt jeg! 🧡

 

Men tilbake til overskiften, er det virkelig så kjedelig å lese om folks liv? Ja, da bør man jo bare hoppe glatt over, tenker jeg. Jeg leste en del kommentarer hos en blogger, der var det  noen lesere (som selv ikke hadde blogg) som hadde et mye mer spennende liv enn oss som skrev blogg om været og om dager i uka og hva vi drev med..De om det! Det var visst bånn i bøtta…Kjeeeedelig….å lese slike blogger!

 

Det er jo hele greia med denne bloggen synes jeg, det er å kunne titte litt inn i vinduene hos andre mennesker og se om det er noen hjemme. Banke på litt og komme på besøk. Kjempegøy synes jeg da…Bloggere som skriver om livet sitt, er ekte bloggere for meg! Det er det jeg liker best med denne portalen..Tenk, litt gamle FB og litt flere ord og bilder og der har du oss….jubler 🌺

 

Vi er nåtidens bloggere – 2023 og vi eier internett! Og vi er ikke bare rosa, vi er hele regnbuen…

 

14 kommentarer
    1. Mm – likte den der – vi er hele regnbuen! 🙂 delte meninger om blogging, men smaken er som baken! Jeg er enig med deg – moro å finne menneskene bak her – lære å kjenne! Nei, det er ikke kjedelig – heller lærerikt og man får ideer til så mye! Klem til deg <3

      1. Masse å lære om mennesker, sykdommer, sinnet, naturen, turer, koking av plommesyltetøy etc.., gårdsbruk,
        tips om bøker, serier og mange nydelige bilder overalt…Det er overhodet ikke kjedelig,,
        God klem..

    2. veldig rart å sette seg ned og skrive komentar på ett innlegg bare for å si att det er kjedelig ,da hadde det vært artig om vedkommende også kunne foortelle hvorfoor han/hun gadd gå inn og lese det,bruke tid på å komentere det ,den personen var jo selv aktiv på blogg bare ikke på egen blogg ,folk er rare

      1. Ikke sant, det var meg en stor gåte!
        Hvorfor lese og tenke at det er kjedelig…og så til og med gidde å skrive om det..
        Ja ja, de har vel et rikt liv da..Mye rart altså..

      1. Takk.
        Ja, ikke sant – at dem gidder å bruke sine minutter på å lese kjedelige blogger…
        Og hvis man bare leser litt her og der så blir det jo kjedelig.
        Man må jo følge 1 eller flere blogger for å skjønne greia.. Man leser vel ikke en bok i midten og dømmer boka.

    3. Nå har ikke jeg egen blogg, men jeg liker å lese blogger. Syns det er gøy å lese om litt av det dere styrer med. <3 Ikke alltid at jeg legger igjen kommentarer. Har funnet en del hyggelige blogger, å har inntrykk av at om man beveger seg litt nedover blogglista, jo bedre blir det. 🙂 Det er ikke alltid de med flest sidevisninger som nødvendigvis er de mest interessante. For meg i hvert fall. Ha en fin kveld videre.<3<3<3

      1. Takk takk, ja jeg også leser jo andres blogger. Følger som regel de jeg kjenner og har blitt kjent med.
        Da er det artig med disse skildringene av hverdagslivet. Jeg finner mine lesere gjerne midt på treet her.
        Og jeg liker å kjenne meg igjen i mye av det som blir skrevet. Artig…
        Sidevisninger teller bare for seg selv, det er derfor man gnåler om det. Det er litt indre motivasjon 🙂
        Vi er mange her som skriver om. været, turer og den vanlige hverdagen..Jeg liker å lese dette jeg.
        Kos deg med dagen 🥰

    4. Å lese blogg, er som å finne en gammel dagbok på et loft.
      Ikke alt er like interessant, men det er utrolig spennende å lese hvordan man er kommet der man er.

      Likte godt den setningen vi er ikke bare rosa… vist er vi en fargerik gjeng.

      God kveld til deg 💜💜

      1. Tusen takk for flott tilbakemelding..ja livet mellom permer…
        Og vi er ikke bare rosa 💜 Vi skriver jo om alt mulig og sånt er gøy synes jeg.
        Klart det opp og ned med det vi skriver også. Sånn er det jo..Ikke alltid man orker å skrive et innlegg
        med for mange detaljer..og noen dager er kjedelige, livet..
        Lag deg en god dag…🥰

    5. Synes det er kjempekoselig og interessant å lese bloggene til dere jeg følger. Føler jeg blir kjent med dere gjennom bilder som deles fra turer osv 😊

      Selv lærer jeg mye av å lese andres blogger, og av noen bloggere lærer jeg om det å streve med psykiske problemer og jeg lærer hvordan andre kan ha det som kronisk syk.

      Jeg blir inspirert av å lese de bloggene jeg følger 😊

      Ønsker deg en superfin tirsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Så enig så enig, det er slik jeg tenker også….Dette er livet på godt og vondt vi deler.
        Men må lese flere enn et innlegg her og der. Hvis ikke så blir det kjedelig, for da ser man ikke sammenhengen.
        Sånn er de jo 🙂 Kos deg masse med dagen i dag…Og nyt dagen. klem 🥰

Siste innlegg