Er det i dag det er Halloween

 

Da ble det i grunn kvelden igjen! Deilig det da og kose seg litt i heimen. Spise litt godis…hehe. Ikke kjøpt inn noe å dele ut i år jeg. Dessverre…Men ha en haug med folk inne i gangen her nå og krafser oppi ei skål! Nei, i år ble det avlyst hos meg. Er forresten ikke noe trafikk her egentlig. I fjor kom det 0 barn. Da hadde jeg kjøpt inn masse. Måtte jo bare pælme det! Sitter ikke ikke med fulle skuffer med godis og døtter i meg etterpå jeg altså! Alt det sukkeret legger seg både her og der i vår “beste” alder! Før tålte man jo sukkeret bedre… En tid for alt <3 

 

 

🤖

 

 

Titta litt rundt hos naboene og sånn. Ser ikke noe lys eller gresskar i år jeg! Har jo vært en del smitte her i Fredrikstad. Kort vei til Oslo og fort gjort å dra med smitten hitover! Kanskje derfor folk roer det ned. Og dere får kose dere med bildene. Disse er fra byen i dag! Pyntet og fin…

 

 

Herlig pynt 

 

 

Kose deg videre og nyt kvelden. Jeg koser meg med Halloween her hjemme etterhvert. Og dere husk å lage deilig suppe av all den deilige innmaten i gresskaret da! 

 

🎃

 

HA EN FIN KVELD!

8 kommentarer
    1. Fantastisk Halloweenstemning på bildene her.. Har ikke noe forhold til dagen.. og her i “blokka”vi bor har det ikke ringt på noen i di åra vi har bodd her..så ikke kjøpt inn noe ekstra.. Klem og fin kveld til deg <3

      1. Tusen takk, fantastisk pynt her i byen! De som driver med park og anlegg i kommunen er dyktige. Synes det er koselig med barn og pynt jeg. Men i år er det det annerledes…Og som sagt – det ringte ingen på her i fjor heller. Begynner å bli større barn rundt her! Det ringer vel sikkert ingen på hos hos dere i kveld heller..Kanskje fordel å bo i blokk …hehe..Klem!

    2. Flott pynt på bildene dine! Koselig med masse farger og stæsj! Halloween er moro for små skumlinger – har sett noen i gatene, men ikke kommet noen på døra! Kos deg med kvelden! Klem <3

    3. Det er jo fint at det pynter litt uansett i byen 🙂 Jeg tenker at de feiringene de har hatt i år, med klassefester med kohortene etc må da være like bra 🙂 Kanskje må det bli sånn for alltid. Man vet aldri hvordan verden blir igjen.. 😮 Men vi får satse på at dette GÅR OVER med litt vaksine 🙂

    4. Så koselige bilder igjen. Ja, dette året ble stille, ikke en unge på døra. Jeg hadde kjøpt litt for sikkerthetsskyld, men det får andre unger av meg siden. Koronatiden er ikke lett, men ungene i nabolaget var sammen her og der, inne i små grupper. Ikke annet å gjøre. I år kjøpte jeg ikke friskt gresskar, så suppe ble det heller ikke. Men koser meg i helga uansett. Klemsiklem:)

      1. Kos deg videre i denne rare tiden. Bra ungene fikk feiret litt da…
        Tusen takk, Fredrikstad by er virkelig flinke med pyntingen! Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg