Er det her det er fart og spenning???

 

På bloggen altså…jeg har vært på jobb og da rekker jeg ikke blogge før på kvelden…Kan kanskje lage ferdig noe kvelden før da og få det lagt ut på morgenen…Men er ikke så flink til det! 

 

Bildet (ene) er fra Gjøvik – nede ved Mjøsa og Havnepuben der nede..Den var stengt. Der var det i hvert fall ikke fart og spenning! Likte meg på Gjøvik, håper jeg får en tur til før jul…Og jeg skal absolutt dit når det blir varmere i været og puben åpner, da blir det en pils på havnepuben der i vannkanten! 

 

Gått tre turer i dag…til jobben, fra jobben og nå etter middagen her hjemme…Så fornøyd! Så får strekke ut armene og ta frem strikketøyet og sette på TV og koke meg litt te – 🙂 Nå er døra låst for kvelden og skal ikke ut med søpla en gang! 🙂 

 

Så da sier jeg bare God kveld! Har du fått gått deg noen tur i dag du da…Jeg tenker, det er viktig å komme seg ut…få litt luft – beveget kroppen..Tenker at det bra både for hodet og kroppen jeg…BEVEGELSE…

 

Havnepuben

 

Nyt kvelden…

18 kommentarer
    1. Masse bevegelse på meg idag…. det blei morratur, lunsjtur, ettermiddagstur og yoga…..! Juhuuuu… i farta…. 🙂 nå er jeg i bloggmodus – med te i koppen! <3

      1. 4 ting altså, du slo meg,,,men jeg trener litt bøy og tøy til kvelden da…
        Te er deilig – kos deg med blogg og te og alle dyrene – skal prøve meg på en nisse jeg. Klem..

    2. Har vært ute og luftet meg jeg også. Godt med frisk luft og ikke minst godt å komme inn igjen.🤗 Nyt kvelden med te og strikking.🧶

      1. Tusen takk, veldig godt å være på tur og det å bruke beina til jobb…sparer miljø og lommebok..
        Det tar tid…Men tid har man jo…God kveld 🙂

    3. God morgen. Jeg skal ut å vandre i byen siden bilen skal på verksted. Det tar sin tid der. Været er ikke bra, men har godt med klær på. Kommer til å merke det i beina. Klem

      1. Tusen takk, og god kveld herfra nå…Håper været bedret seg litt da???
        Ja, håper du fikk ordnet opp og kan hvile beina dine litt nå…Klem til deg..

    4. Bevegelse i hverdagen er meget godt, tror det gjør at nattesøvnen blir litt ekstra god også. Gjøvik er en fin by, vært der flere ganger, men det er lenge siden nå❤

      Fine høstbilder

      1. Gjøvik er så koselig by altså, gleder meg til neste besøk..
        Bevegelse er bra for kroppen vil jeg tro, og kroppen får hvile ekstra til natta…
        Tusen takk skal du ha…<3

    5. Flink du. Ja, det ble tur i kvelden, og jammen var det kaldere i luften. På med refleksvest også, pluss sikret meg med hodelykt. I dag var det frost, så vinteren banker på der ute. 🙂 Klemsiklem 🙂

      1. Nå kommer høsten mer og mer ja, man kjenner det på kroppen også. Min kropp verker overalt nå..
        Men tur må man og det er bra på sikt.. 🙂 klem..

    6. det høres ut som att du trygt kunne låse døra og koke deg litt te i går ja :=) gikk en tur jeg også i går men du det var en sterk og iskalde vind,så det var godt å komme i hus etterpå

      1. Ja, viktig å komme seg inn i heimen og slappe av litt før leggetid…
        Samme i dag…Bare at jeg tok en økt i hagen også..Kom inn nå, begynte å bli mørkt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg