er bloggen min bare rør??? Ikke dette da – dette var vakkert

 

God mandag! Jeg tok seks bilder av samme motiv! Plutselig var det (motivet) foran føttene mine!

Så tar med alle bildene jeg  – for det er vanskelig å se hvilket bilde som er best når man bare tar bilder med mobilen og alt er lite! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg synes faktisk ikke bloggen min bare er rør! Den handler om litt av hvert ja…men i bunnen er det en hørselblogg! Men vi som hører dårlig har også et liv å leve….Og hos meg er variasjon litt viktig!  

 

Her på blogg: Jeg tenker at en blogg er som en vei. Veien må gi deg noe. Et mål, noe fint å se på veien. Trimløype med en bakketopp f.eks..Slik som man følger en vei – og så helt på slutten så åpner landskapet seg opp slik at du ser havet eller en innsjø eller en fantastisk utsikt. Da gjorde det ikke noe om veien frem dit var heller kjedelig…..

 

Ha en fin mandag videre…

16 kommentarer

Siste innlegg