Endelig var det fest i byen igjen

 

GLOMMAFESTIVAL

 

 

Det er festival i byen dette året!, endelig. I fjor ble det jo ikke noe slikt vet dere. Nå begynner vi å få en mer og mer normal tilværelse igjen. Fra i går og til og med søndag så er det Glommafestival i byen. Det er boder, konserter (lørdag utsolgt) og telt og masse mat og godsaker å kjøpe fra vogner og slikt. Jeg syklet en tur til byen og tittet litt. Så mange glade mennesker og bare så herlig.

 

Glad ungdom som endelig kan leve og være ute blant venner…Det har ikke vært en selvfølge det siste året, og jeg ble rørt av å se en slik livsglede! Men ute på festivalen var det mennesker i alle aldre…glede!

 

 

Boder med alt mulig fjas som gir god stemning. 

 

 

 

 

Trenger du blått hår så finner du det på Glommafestivalen. 

 

 

Jeg gikk innom et sted og spiste litt. Det er noe jeg koser meg veldig med. 

 

 

Bor du utenfor Fredrikstad – så sett deg i bilen og tut av gårde! Festival fredag, lørdag og søndag! Du rekker det, hvis du vil! 💚

 

Det normale livet – er tilbake (nesten)…

 

12 kommentarer
    1. Her var det mange kule bilder og motiver…:) Fint at det blir litt liv rundt omkring igjen..er jo slik det skal være ! Selv om jeg liker meg best når det foregår minst mulig..bare en kafè med god kaffe så er jeg fornøyd <3 Klem

      1. Tusen takk, greit med festivaler og liiv ute igjen. Ja, blir støy så jeg er der en liten stund og trekker meg opp i byen, for takler støy dårlig jeg også! Sitter ikke inne i sånne telt med en haug med mennesker og musikk – det går ikke for meg. Men liker å se litt folk og liv. Fin dag til deg og klem…

    2. Så kjekt med festival igjen.
      Og at vi kan begynne å leve mer normalt.
      Hyggelig og spise ute. Og maten din såg god ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg