En sommerdag 🌸

 

Foto: Solliv

 

I dag har det vært en flott sommerdag her jeg bor! Så pakket sekk og badetøy og dro ut….Sommeren i år er rar, så man må bare passe på de dagene som er av det fine! I dag var en slik dag! Juli har vært litt skrall i år og det var bare 17 grader i vannet i dag! Første badet i juli også faktisk…Det har jo ikke vært sommer! Badinga mi fikk jeg unnagjort i april og mai føles det som! Lite bading i juni også! 

 

Foto: Solliv

Utsikt mot campingen! Folk kosa seg! 

 

Foto: Solliv

 

Jeg badet fra en brygge og det var litt å se på!

 

Foto: Solliv

 

Her hjemme lagde jeg lapskaus og en Mojitos før maten! Ikke proff på det altså, men hadde rom, mynte, lime, sukker, soda og isbiter! Drinken ble god den! Oppskrift her:

https://www.godt.no/oppskrifter/drikke/drinker/5989/mojito eller her: Mojitos 

 

 

Foto: Solliv

 

Valmuer har jeg sådd og dillen kom opp av seg selv her!

 

6 kommentarer
    1. Fine sommerbilder! 🥰 Ja, man må passe på å nyte dagene med sol, for de har vi ikke hatt mange av i det siste! Godt du fikk tatt deg en badetur, og den fine gule sykkelen er kjekk å ha da! 😀👍

      1. God morgen, endelig ble det bad og avslapping….Kommer jeg til stranda får jeg slappet av…De glemmer jeg alt annet..sykkelen er praktisk nå man vil til kysten og trange veier..Plutselig ble det sommer!
        Nyt dagen! 🌸

    2. Deilige sommerbilder altså! Bare å nyte maksimalt! For første gang i år har jeg kunnet ha kjole på fra morgen til kveld – jippi…. 🙂 Kos deg videre, vennen <3 klem

      1. Deilig med sommer…Det har vært en rar sommer i år som i fjor…Så man må nyte når dagene kommer..
        Kjole hele dagen er sommer ja, hadde det selv! God klem..<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg