En snørik jul av de sjeldne her på øya

 

God 1. dag jul – nå er julaften over og vi kan hvile oss til 13. dag eller 20. dag jul! Lissom belønninga for alt vi har strevet med for å laget til jul i heimen..Og de som rydder vekk jula tidlig mister jo disse hviledagene…Jeg tenker at jeg hviler til 13. januar i år – altså 20. dag jul! 

 

Jeg hvilte meg ute, og for et vakkert vintervær! Legger ved bilder, det er det som er poenget med dette innlegget. Det er fint  når det er skikkelig snø til jul..Men det blir mer og mer sjeldent, men vi kan være heldige sånn vært jubelår! 

 

💚❤️GOD JUL❤️💚

 

 

 

 

 

14 kommentarer
      1. God morgen, Det er helt uvirkelig denne jula..Med så vakker flott snø som dekker alle trær i skogen
        og gir oss julemagi. Det er som å være et annet sted. Så sjeldent.

    1. Jeg tror ikke jeg skal hvile sååå lenge, men å sløve noen dager til med julemarsipan og kina, dét skal jeg fint klare 🐰

      1. God morgen Bunny, ja du får kose deg litt leeenge vet du…Jul er det mange dager til!
        Man må jo bare nyte og slappe av…Januar kan jo være lang og treg, så vi må nyte jula tenker jeg.
        Juleklem fra meg.

    2. snø til jul gir en egen stemning ,nydelige bilder fra deg og det er godt dere også får det om ikke hvert år :=)ja her er jo juletreet nettopp kommet på plass så jeg slapper av en god stund ,iallefall til 13 dags jul :=))

      1. Vi får kose oss lenge med jula vi som tok jula senere inn i heimen. De som begynte tidlig med
        jul er jo lei jul ved nytt år! Veldig vakkert ute, ja det er et vintereventyr.

    3. Fine bilder. Gikk nesten 4 timer i skogen i går opp til Haukåsutsikten. Det snødde heftig da jeg satt der opp og drakk kakao. Det var en flott tur møtte bare 3-4 stykker en hund og en løypemaskin La meg kl 1630 i går ettermiddag og våkna kl 2230. Det var deilig men det er vel på kanskje og prøve seg på drømmeland igjen. Ha en fin dag.

      1. God morgen Helge og tusen takk.
        Så flott tur du hadde i går. Man blir jo trett og fort gjort å sove litt lenger en man burde.
        Men du trengte det sikkert. Man er litt mer sliten på denne tiden av året enn ellers.
        Ønsker deg en fin 2. dag jul – håper du koser deg.

    4. Vintervakkert hos deg der du er 🙂 Ja jeg er jo en av de som tar bort jula like inn i de første dagene over nyåret 🙂 Da er det nye året i gang og jula er over, for min del 🙂 C er nok mer enig med deg 😀 Fortsatt god jul til deg, SOlveig 🙂

      1. God morgen og tusen takk…
        Lurt å vente vet du, da kan hvile i mange dager..Hele 13 eller 20.
        Veldig vakkert og det er et så sjeldent syn. Så man må bare ut å nyte altså..
        Så vakkert ute. Kan ikke huske siste snøen lå på trærne slik og vinter var vinter.
        God jul, klems…❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg