En hyllest til de bloggløse

 

God formiddag! 

 

Vi er jo flinke til å fremsnakke hverandre her på blogg! Noen får mer framsnakk enn andre. Det er de som blogger! De på toppen, de på bunnen, de i midten og og noen  tar hele hurven! 

 

Men de bloggløse blir ofte glemt. De som ikke har egen blogg, men allikevel kommenterer de nesten daglig. Det er utrolig hyggelig og det setter jeg stor pris på! De har jo ikke sin egen blogg, men finner det hyggelig og interessant å bli kjent med oss bloggere. Krype litt under huden og inn i sjelen vår! Jeg føler at jeg også blir kjent med dem, for når dem legger igjen kommentarer, så forteller de også om seg selv.

 

Det er veldig hyggelig! Litt ekstra plunder noen ganger å kommentere merker jeg, vi som er innlogget på blogg trenger jo ikke fylle ut alle feltene, det går av seg selv. Merker selv når jeg skal kommentere i andre bloggplattformer så gir det meg litt mer felt å fylle ut! Men jeg leser mine faste! Det tror jeg de bloggløse gjør også, for jeg ser navn som går igjen hos flere bloggere her inne. De bloggløse kan også være troll, har sett det hos andre bloggere. Heldigvis er mine bloggløse utrolig søte og hyggelige! ❤️ De gjør meg GLAD! Blomster til dere: det vakreste jeg vet er blomster 

 

Applaus til de bloggløse

14 kommentarer

Siste innlegg