En ettermiddagstur i Fredrikstad

 

God kvelden, titta litt rundt i byen i ettermiddag. Jeg hadde vært på sykehjemmet hos mamma og måtte ha litt luft før jeg dro hjemover igjen..Man blir litt sliten av lufta på sykehjemmet på en måte. Litt tanker og mamma er ikke akkurat på den mest livlige avdelingen.. Men hun er jo syk,   det vet jeg jo…Går mye på den samme setningen om og om igjen..Men hun har det bra og har rene klær og virker glad og fornøyd..Men er litt lettere når man er flere der samtidig..Jeg hører jo dårlig også, og må ha på høreapparat og være i full konsentrasjon..Så derfor tusla jeg jeg 10.000 meter rundt i Fredrikstad. For å finne energi…Gått en tur nå i kveld også, så deilig vær og fin temp! 🙂 

 

 

Så bare tok noen bilder av en ganske tom by…Det var ikke søndagsåpent i dag, tror det først er neste søndag! Lite folk på restauranter, tittet inn de fleste stedene…Ganske så tomt..Folk spiser hjemme…Men sånn har det blitt..

 

 

Farger kvikker opp…

 

 

Elva, alltid fint å gå langs promenaden å se elva flyter gjennom byen..

 

 

 

 

Så da får dere ha en fin kveld…

8 kommentarer
      1. Takk, ja i dag hadde jeg hodepine når jeg gikk ut den døra på sykehjemmet…
        Måtte gå og gå og gå for finne energi merket jeg..

      1. Tusen takk, ja koselig å spise ute, men dessverre har de høye strømregningene knekt økonomien her nede i Østfold..Så man må tenke seg om..Jeg valgte å spise her hjemme i går..

    1. Så koselig og pyntet det er i Fredrikstad 🥰 Det kan nok være greit å fylle på med energi, for den kan fort tappes med et besøk på sykehjemmet. Vet hvordan det kan være. Håper du får en fin mandag, klem 🤗

      1. God kveld, man blir tappet av energi på slike steder..
        Men man må jo bare stille opp for sin mor, klem…
        Fint i Fredrikstad, tusen takk…

    2. Så koselig og fine bilder! Ja, folk spiser kanskje mer hjemme nå. Vi har alltid gjort det, men spiser ute når vi er på tur, eller handler innimellom. Godt å slippe å lage mat hele tiden. 😉 Ha en fin kveld! Klem ❤️

      1. Tusen takk, jeg er jo glad i å spise ute..Men slik som økonomien har blitt nå,
        så har folk mindre å rutte med. Får satse på at de fleste stedene greier seg, leste om et sted som
        måtte stenge nå på grunn av for dyr strøm. Det var trist for det var et veldig koselig
        sted.
        Koselig å ta bilder sen ettermiddag og kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg