en dag igjen så er det helg for meg

 

God ettermiddag! Regn og mørkt…Men til fredagen er det meldt sol. Jeg tittet på været på TV i går. Det var mye elendig! Men fredagen var som ei stor SOL! Så tok jeg rett og slett og søkte på en feriedag fra jobben! Vi trenger alt vi kan av energi og lys i disse tider! Energi får man gjennom mat også da, men det holder ikke alene! Men for meg så teller dagslyset veldig mye, pluss daglige turer og nok hvile! Strekke kroppen. –  legge seg flat og strekke ut alt av kroppsdeler! Det er nydelig…trenger ikke sove! Bare strekke seg ut og la øynene hvile noen minutter! Trenger ikke TV, radio, telefon i hvert ledige minutt altså! Så mitt motto er: Ta deg en strekk <3 

 

Bli en Cowboy – ta en strekk!

2 kommentarer
    1. Å så smart – jeg har jo flere jobber – to av dem er annenhver fredag – og det er selvfølgelig nå på fredag i finværet…. kan jo ikke ta fri da..! Kos deg masse og nyyyyyt! Klemmer <3

      1. Tusen takk, håper på sol på lørdagen også da! merker at jeg er sugen på sol nå altså! Mørket krever skikkelig innsats hver dag merker jeg og energien daler! Men nå har jeg fått besøk av sønnen min <3 Det er koselig..Så nå får jeg trylle frem frem litt gode middager!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg