dette er sommeren med stor S

 

God ettermiddag. Kaldt og guffent…

 

Vel lite man får gjort…Må bare nyte max alt man kan allikevel…innedager kan også være fint..Rydde i kott og skap – få plass til alt sommertøyet du har handlet i år! Så blir jo aldri feil. Gå på shopping – gøy..Nå er det salg! Kose seg med et stykke stor deilig kake med kaffe til og nyte hver bit. Sette på radio 🙂 Høre på musikk..TV kan du sikkert titte på også. Men jeg er ikke der. Slå aldri på TV før kl. 19:00 og da for å se nyheter. I sommer er har jeg neste ikke hatt på TV et sekund. Sånn er jeg..Ikke noe TV menneske..Men til høsten kanskje – da blir det vel å titte littegrann igjen..Skulle tro at jeg med min dårlige hørsel nyter TV, men for meg er det bare slitsomt! Gir meg ikke noe…Ikke på denne årstiden i hvertfall! Selv om det regner til det stuper hver eneste dag! Da tar jeg heller på meg regntøy og går og går! Eller nyter strikketøy og en bok eller blad…Koser meg med det! 

 

Jeg har litt tro på august i år! Varme deilige sommerkvelder på terrassen..et glass med kald drikke..Tidligere mørkt, får roen jeg da. Det er det jeg liker med syden også..Mørkt kl. 21:00 – stemning <3 Lykter og lys! Ønsker deg en fin dag! Nyt været, det er aldri kjedelig…

 

tanker…i speilet!

12 kommentarer
    1. Mye en kan pusle med inne også..bare formen er ok.. 🙂 Kjekt å kjøpe litt på salg..trenger ikke noe nå men kan være artig å kikke..Veldig fint det antrekket du har på deg her.. <3 Jeg ser litt på TV men som regel etter kl 20.00.. Sensommer kan være veldig fint det også… Klem <3

      1. Tusen takk, utrolig glad i den buksa. Skal se om jeg finner den i andre farger eller olastoff. Moro å titte litt i butikker..Liker det jeg, bare det ikke er mye mas..Går på sanne dager det er litt stille..Skjønner at du ser litt TV – litt annerledes når man er to også…Nyt kvelden. Klem..

    2. Håper du får rett angående været i august, trenger noen fine sommerkvelder igjen 🙂
      Ha en fin kveld! 🙂

    3. Sånn skal det være.. Optimister har det mye mer artig enn den andre sorten 😀 Kanskje vi kjører sørover en tur uti august…. 🙂

    4. Optimistiske, fine tanker🥰👍
      Fint antrekk også! Gult er fint!
      Ikke mye tv-titting på oss heller sommerstid, – men når mørket kommer blir det nok litt Netflix igjen😉

      1. Tusen takk 🙂 Gult er skikkelig fin farge. Bare ikke så lett å få tak i synes jeg…må lete litt 🙂
        TV er mer høst! Gjøre det beste ut av det…Klem…

    5. Ja, juli pleier egentlig ofte å inneholde regn synes jeg. Får ikke gjort noe med det. Oftere mai er fin. Og august. Eneste som er synd er at da er det jo mange jobbdager. Ha en fin dag uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg