Det var kaldt i Oslo i går

God morgen det var virkelig sur og kald vind i Oslo i går og fant man litt gløtt av sol så var det bare å benke seg ned og nyte! Etter at jeg hadde handlet kaffe så var det å gå Storgata oppover! Først innom Gunerius, et veldig fint kjøpesenter! Masse salg hele tida og man kan være heldig der altså…

 

 

Trasket litt i gatene og ble en kaffekopp på Parkteateret på Grunerløkka. 

 

 

Skyene kom og gikk og det var varmt og deilig i sola og iskaldt når sola forsvant bak en sky! 

 

Før jeg begynte på veien oppover Storgata var jeg innom og spiste litt! Så der blir det anmeldelse om maten og stedet. Men det skriver jeg litt om i ettermiddag..Så du får bare henge med litt etterpå igjen 🙂

 

 

Parkteateret har virkelig sjel, verdt et besøk og fint sted med konserter og slikt bakenfor! Jeg legger ved en link så ser du litt mer om stedet!: wikipedia/parkteateret 

 

Så da blogges vi litt senere – ha en fin dag da!

 

Solliv elsker Oslo ❤️

 

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg