det var denne jeg leta etter

 

God formiddag i kulda. Ute er det kaldt. Gikk tur nå med tykk genser og boblejakke og lue. Plutselig var det vinterluft. Så nå blir det en kopp te her. Men før turen så måtte jeg rydde. Leta etter pinne-måleren og den er jeg avhengig av altså! Har flere, men fant en og det holder for meg..

 

Blir fort rot i vogna jeg har garn og utstyr…. 🙂

 

 

Alt mulig dill og dall. Garn og pinner og nåler. Alt det man trenger for å være en hobbystrikker.

 

 

Dette settet med heklenåler er jeg veldig glad i! Da slipper man å lete. Har alltid riktig nål for hånden. Liker å hekle. Det er jo gøy. Men tiden strekker ikke alltid til..Vil jo alltid mer enn jeg får produsert. Men det er jo bare en hobby. Den største hobby er jo å være ute i naturen og det er der jeg liker meg best…Men sånn er det når man har mange interesser. Før laget jeg alt av gardiner og duker med tynn tråd. Men nå liker jeg best litt tykkere tråd og nål. …<3 

 

 

6 kommentarer
    1. Sånne pinnemålere har jeg også flere av, men merkelig nok må jeg alltid lete likevel 😀
      Og fine heklenåler, de ser gode ut å holde i. Jeg heklet en del før, men nå er det sjelden. Kjolen jeg strikker skal ha heklet kant, så da får jeg også lete frem heklenåla etterhvert 🙂
      Nyt søndagen videre, selv om det er kaldt 🙂 Klem ♥

      1. Ja, blir lissom borte vekk….
        Heklenålene er veldig gode å holde i. Kjolen din høres fin ut, gleder meg til å se ferdig…Fin ettermiddag videre til deg.

      1. Tusen takk, kjekk å ha. Men noen ganger blir den borte….hehe.. Deilig å rydde litt i pinner og sånn.
        Fin ettermiddag til deg og klem…

      1. Best å ha orden i sysakene helt klart…men blir fort rot og moster litt oversikt…
        Gikk tur her nå også…fremdeles kaldt og surt ute….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg