Det så ut som en sommerdag

 

God kveld. Da satt jeg meg ned for kvelden. Spise litt. I dag blir det bare pizza jeg hadde i fryser. 1/2 pizza. Spiser jo som regel 3 – 4 biter. Holder lissom. Vært på 2 turer og besøkt mamma med matvarer. Handlet for henne i går. Men kjørte først ut med det i dag. Fartet jo hele fredagen så deilig og ikke farte hele lørdagen også synes jeg.

Bilder fra i går da jeg tok en runde ved elva samtidig som jeg hadde handlet. Det så ut som en sommerdag. Men båtene lå nok i le på grunn av stormene som har vært. Det var ganske kaldt og blåsete i går også. Men ble bedre mot kvelden. I dag helt vindstille. Rart det der. I morgen blåser det vel igjen. Annenhver dag vinteren….:-) Greit for meg. Snart er det mars og vår første vårmåned. 

 

Bare tok noen bilder på runden i går. Fant ikke så veldig masse motiver synes jeg. Micro 80, aner ikke om det firmaet fremdeles leverer jeg. Dukka vel opp når dataen kom til arbeidsplassene rundt omkring. Jeg har jo jobbet uten data jeg. Skrev om trafikken  i store journaler da båtene kom og gikk og hva dem losset eller lastet! Tider det <3 

 

Zoomet inn noen forblåste ender…..Fugler er ikke glad i vind tror jeg. De legger seg til å sove!

Titte litt på T-We etterpå igjen vel. Liker det nye systemet. Mye enklere å forholde seg til. Alltid noe å se på også. Man velger litt selv på en måte. Ikke det gamle greiene som er valgt for kvelden! Slik det var tidligere..Jaja…Bolle med krem har mamma og jeg spist i dag. Smaker det synes jeg. Var fra et bakeri. Ikke bakt boller denne helgen jeg..Kan ikke rekke alt! 

 

Klag ikke under stjernene over mangel på lyspunkter i ditt liv.

4 kommentarer
    1. Nei, kan ikke rekke alt, det er nå helt sikkert.
      Herlig når solen viser seg, og vinden stilner. Og her har vi 9 dager regn og en dag sol virker det som. Men nå må nok snart våren komme ja 🙂
      Jeg har bakt boller, og gleder meg til å smake. Det skal vi om en liten stund. Pizza høres godt ut. Jeg klarer som regel et par stykker, alt etter hvor stor pizzaen er.
      Nyt søndagskvelden ♥

      1. Tusen takk. Må velge litt altså. I dag var været fint og da ønsket jeg å være mest mulig ute. Våren blir deilig. Kjenne solen varmer i ansiktet. Ble helt greit det. Ikke alltid jeg gidder å styre så mye med mat.
        Koselig å se deg her…Klemmer…

    2. nydelige bilder,og ja det første minnet virkelig om en sommerdag :=) litt kvile må en ha når helgen dukker opp,vinter er det det ser jeg ut vinduet her jeg sitter,ligger nok ikke lenge,som du sier,det kommmer og går denne vinteren :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg