Det regner ikke – det snør ikke

 

Nesten så man undres…

 

Hva skjer?

 

Har jeg hoppet over en måned? Nei, jeg tror ikke det, sitter her med kaffekoppen og ser ut på gråværet..Ingen sol er ventet i dag..Det er ventet regn, igjen..Men det regner ikke nå, kanskje jeg rekker å løpe ut med søpleposen, hvis jeg er rask.. Da får jeg luft også. Det er alltid høydare har jeg hørt…

 

Ja, jeg tar sjansen – jeg løper ut! 

 

I gråværet – i novemberdagen! 

 

Kanskje kanskje – finner man lykken der ute et sted i dag! 

 

Gå ut den døra – og kanskje kanskje finner jeg noe godt å spise på veien! Det er lov å være glad! 

 

*****Denne novemberdagen også*****

 

8 kommentarer
    1. Det regner ikke her heller enda, men de mener vel at det skal komme i løpet av dagen. Jeg skal kose meg inne i dag med bloggbesøk, hakking og serier på tv. Ha en fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg