Det Kongelige Norske Slott

 

<3 

 

“Det er her Kongen og Dronningen og alle prinser og prinsesser og alle englene til Matha bor og halve kongeriket! Alle går med Krone på hodet hele dagen. Til og med på do! Du er da ikke ekte Konge eller Dronning for ingenting lissom..”

 

Flott bygning! Liker å ta meg en tur oppom Slottet når jeg er i Oslo! Kom fra Majorstua og da kommer man rett inn bak slottet her! 

 

 

På Slottsplassen! Da jeg var barn hadde jeg venninner som bodde i Oslo og jeg var som regel alltid i Oslo på 17. mai! Stas….🇳🇴

 

Fint i parken bak Slottet. Regnbuen her har jeg ikke sett her før! Sikkert på plass på grunn av “Alt blir bra”.

 

 

Vakkert i Dronningparken! <3 

 

Det blir noen små innlegg fra Oslo-turen i går! Litt koselig med bilder synes jeg da! 

 

N o r g e

6 kommentarer
    1. Å har du vært på Oslo-tur….? Det har jeg også lyst til! Funka det greit i disse korona-tider, syns du? Jeg har lissom lyst til å ta toget fram og tilbake, men….. Fine bilder! Klem <3

      1. Gikk veldig greit! Ikke stappa på toget, god plass. Men hadde med maske i tilfelle! Men trenger ikke det på tog til og fra Oslo..Det er jo mye folk i Oslo da, men du trenger ikke gå der det er mest folk..Gå utenfor hovedgata. Så bare til å hive seg på toget. Jeg tok tidlig tog lørdags-morgen! Helt suverent! Moro å være på tur! 🙂 God klem..

    2. Regnbuen er en del av den skulpturparken som er blitt der, og kom lenge før Coronaen. De åpnet den parken i begynnelsen av 2019 eller noe tror jeg 🙂 Men regnbuen passer jo bra nå også da 🙂 Mange fine skulpturer der oppe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg