det kan lønne seg å kommentere

 

Hei <3

 

Nå er det helg her i huset! Skal ut og ta bilder til kalenderen senere i dag. Så luke 11 kommer etterhvert! Hva vil jeg da si! Jo, du skal høre… Jeg ønsker å sende en liten ting til årets kommentarflinkis. Alle liker jo hyggelige kommentarer her på bloggen! Det er limet i bloggen! Det er en person der ute, som alltid er meget dyktig på å kommentere både min blogg og andres! Vedkommende kommenterer vel 99,9 % av mine innlegg. Om det er sommer eller vinter eller helg! Det er ting som jeg har puslet med her hjemme! Gaven du ser på bildet har ingen sammenheng. Det er en julegave til slekt! Etterhvert når jeg kommer meg på posten så kommer en liten ting susende…..Til ……..

 

Jeg lager ikke dette innlegget for å skryte av meg selv, men bloggen handler om livet mitt. Og kommentarer på bloggen er så koselig! Det er heller ingen julegave! Men rett en slett en godbit til en herlig person! Kommentarflinkisen…….Trommevirvel….Hipp hipp! 

 

God fredag vi snakkes senere…

18 kommentarer
    1. Det er sååå koselig med kommentarflinkiser- du er jo en av dem sjøl! Spennende å se hvem den heldige er! Stor klem fra huldra som har kommet hjem fra en tur i snø, sludd og regn! 😘😘

      1. Veldig hyggelig med koselige kommentarer! Ja, posten tar vel tid nå så kanskje pakka dukker opp hos kommentarflinkisen til uka en gang. God kveld herfra..

    2. Så hyggelig at du setter pris på den der “flinkisen”… <3 Veldig koselig med litt liv i kommentarfeltet.. jeg var "flinkere" med det da jeg blogga mer jevnt..nå blir det noen faste jeg legger igjen noen ord hos når jeg selv er aktiv..og en sjelden gang ellers… God helg til deg <3

    3. Enig i at det er superhyggelig å få kommentarer på blogginnlegg, og i grunnen er det ganske hyggelig å gi tilbakemeldinger til andre bloggere også. 😊😉🤗

    4. Kreative du, det må jeg si. Du er jaggu meg helt i toppen når det gjelder å kommentere, så langt som jeg klarer å følge med. 🤗 Nyt fredagen 😊 klem

    5. Jeg gjetter i vei hvem det er som er flinkisen 🙂 Blir spennende å se. Mange som er innom hos deg da, så ikke lett å si. Flere som er ofte. Håper du får en fin helg Solliv. ER du ferdig med julegavene? 🙂

    6. Så koselig for den heldige. Du er jammen super selv. Tusen hjertelig for alle hyggelige hilsener i året som har gått. Ha en vakker dag. Klem😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg