Det hører med til jobben

 

Ikke sant!

 

Jeg har skjønt at kryper man litt oppover den lista så kommer det litt sånn oppgulp av kommentarer. Jeg har ikke hatt det før, men i det siste så har det begynt å komme til meg også! 

 

Tar det som bonus jeg, for det betyr at jeg blir lest og er på vei mot mot toppen. Haha…Men det er da engang slik at vi er forskjellige. Og det er helt umulig å like alle andres tanker og meninger. Det har jo vært gørtrist! En gjeng som alle hopper når vi sier hopp! Neida, vi er for mangfold av mennesker og meninger og troll og alt! 

 

 

 

 

 

Vi er forskjellig både utenpå og innvendig egentlig. Men alle har vi et hjerte <3 bruk det! 

 

S o l l i v

 

18 kommentarer
    1. Sant nok, må være greit å bruke hjertet! Men jeg tenker at har man ikke no hyggelig å kommentere, så er det like greit å la være! Klem til klatre-på-lista-stjerna 😘😘😘

      1. Hehe, klatrer jo ikke så mye. Men merker det så fort man kommer litt opp mot 35! 1 – 20 er verre.
        Da går det sport i det! Klem…

    2. Hmmmm klikka får du men det er jo ikke noe morsomt å få lite gode kommentarer, oppgulp…. da kan jo mennesker heller la være å kommentere tenker jeg…. Tenker heller det er misunnelse over at noen kanskje klatrer på lista? Ikke vet jeg…
      Ønsker deg en fin fin onsdag!
      Og jeg som trodde det var mandag i går hehehe 🙂 Tiden flyr!

      1. Tusen takk, kjøpte de på marked i Oslo. Kjøpte jo det ene og så ba jeg sønn min kjøpe to til.
        Likte dem så godt.
        Tåler mye jeg, men direkte usannheter er ikke greit synes jeg.

    3. Det var kjempeflott og godt sagt ❤😊

      Jeg forstår ikke hvorfor folk skal skrive negative kommentarer til andre bloggere fordi de går oppover på en bloggliste! Det kan ikke være annet enn sjalus!

      Har heldigvis unngått å så alt for mye stygge kommentarer, men har fått noen få. Jeg sletter stygge kommentarer, og det er fordi de ikke skal få gleden av å forsøple mitt kommentarfelt.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Folk kan jo bare gå videre. Er ikke alle blogger som faller i smak. Da trenger man jo ikke lese heller.
        Men vet at jo høyere opp man kommer jo mere gulp blir det. Det er mest blant 1 – 20.
        Klem og fin kveld.

    4. For meg, ligger nøkkelen i det å se de utenfra. Faktisk er de regelrett morsomme i det en evner å se de som det de er; Lavpannet oppgulp fra komisk kneppe individer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg