Det har i hvert fall blitt masse jordbær og musikk

 

Denne sommeren synes jeg har vært snodig..

 

Eneste jeg har kommet skikkelig i mål med er det å spise jordbær. Det har det blitt en del av. Så godt. Bading, er nok godt under 50 bad denne sesongen. Er ikke slutt enda da, men hittil altså..Men nå er det rundt 16 grader her og lar det være med det..

 

 

Jeg har vært på flere festivaler, det har vært gøy! Og på lørdag er det ny festival, da er det Gyllene Tider – det blir morsomt. De holder bare en konsert i Norge og det er i Fredrikstad! 

 

Så konklusjon på sommeren 2023 – er at jeg har hørt mye GOD MUSIKK med sommervibber…

 

Nyt video  og kvelden…🌸

 

 

 

 

 

24 kommentarer
    1. Jordbær har det blitt mye av ja – sist for 5 minutter siden, hihi…..! 🙂 viktig å nyte sommersmakene! Håper vi får igjen litt varme så det er mulig å bade litt til altså! Gyllene tider – det er topp det – da må du kose deg massemasse <3 klemmer

      1. Takk, jordbær er digg. Vi koser oss.
        Gyllene Tider har jo lagt opp for 4 år siden, men de er på turne dette året og siste stopp er
        Kråkerøy og Fredrikstad. Avslutning. Det er fin sommermusikk.
        Klem..

    2. Har mesket meg med jordbær. Laget syltetøy og fryst, også jordbær som er kuttet opp og fryst. Kjekt å ha på grøten hver morgen.
      Kos deg på festival. Jeg skal enda en gang til legen i morgen. Får se om dette hjelper. Høresentralen på tirsdag en time jeg fikk for 5 mnd siden. Klem

      1. Herlig du har virkelig fått ordnet masse jordbær til fryser og skap og grøt og alt. Så deilig.
        Vi har bare spist til dessert og kvelds. Godt det.
        Moro med festival og deilig å høre låter som handler om sommer.
        Lykkes til med hørsel, ja dette kan jeg alt om – tar sykt mye tid..Klem herfra. Kos deg masse med fredagen ❤️

    3. Gled deg til konsert igjen. Bading har det ikke blitt så mye av, men de fire gangene jeg gjorde det kan jeg skryte av at det var skikkelig kaldt, hvis det er noe å skryte av😅

      1. Takk, moro med konserter. Det er lyser opp denne sommeren.
        Kaldt i vannet og lite bad genereelt på flere..Sånn ble denne sommeren. Men får kanskje finne seg
        et basseng, slik at man får svømt litt. Elsker å svømme.

    4. Sommeren ble liksom litt kort. Varm juni – og så var det liskom ikke mer skikkelig varme.
      Har ikke badet, men har hatt en ok sommer – og nå etter en litt traurig juli og en våt start på august regner jeg med at resten av august og september blir bra. Må ikke gi opp trua.

      1. Der hadde du ordet. Liksom litt kort.
        Akkurat, det er derfor sommeren er rar i år. Varte EN måned..
        Men september blir bra tenker jeg. Det er ikke høst enda…I dag helt grått ute..

    5. Vi har hatt en mye bedre sommer her i Trøndelag i år enn i fjor, men ikke altfor mye å skryte av. Men i fjor fikk vi jo ikke ut terrassemøblene engang, og i år har vi sitti ute en god del.
      Det var ganske bra her forrige uke, men da var vi jo i Halden.
      Badet en gang, og det blir vel ikke mer. ☺️
      Vi har spist jordbær og blitt fornøyd, og nå er det rips det går på. Plukket en bolle med det i dag også, så det blir dessert og noe i fryseren. 🙂
      God helg! 🥰

      1. Takk for fin kommentar, ok sommer hos dere. Jeg har nesten ikke sittet ute i år.
        Ikke spise ved bordet ut en eneste gang. Dårlig sommer synes jeg..Bra dere har hatt fine dager.
        Den uka dere var i Halden var jo deste beste været vi har hatt i juli/august.
        Helt typisk norsk sommer, kos deg med dagen – God helg..Klemz…:-)

        1. Vi var heldige med været i Halden. Fin temperatur og torden og regn innimellom er sommer. Vi har jo hatt bra sommer her også i år. Du fikkveld bada en del i juni, men så ble det bråstopp 🙄
          Får håpe det blir bedre slutten av august da. God helg. Kos deg😀. Klem ❤️

          1. I år regnet dessverre sommeren bort her.
            Men sånn er det 🙂 Kanskje det kommen en indian sommer i oktober – det er lov å håpe…Klem..

    6. Jordbær er godt og passer bra til fin sommermusikk. Det er noe festivalgreier på gang her i byen, det som var Elvefestival heter Ypsilonfestival. Jeg skal ikke ditt men gikk i sentrum i dag tidlig, alt starta med rigging av div scener og ting der nå. Blir for mye fokk for min del, det er utsalg av mat og klær og mye greier. Tar heller en tur i skogen med hengekøye og en liten radio. Det er roligere og nesten ingen lyder. Ha en fin kveld.

      1. Hallo Helge! Ja, blir jo en del lyd på slike konserter. Jeg hører jo dårlig også, så bruker også ørepropper.
        For det er høy lyd. Men det er gøy å oppleve noen band i løpet av sommeren synes jeg. Så håper denne konserten
        blir bra også. Så får jeg heller søke stillhet i skogen i morgen…
        Nyt kvelden, håper du har hatt en fin dag i skogen i dag? Ha en hyggelig kveld!

    7. Jeg hadde det fint i skogen i dag. Først så bada jeg i et tjern på formiddagen da det var litt sol. Så i ettermiddag dro jeg på et anna sted hvor jeg hang opp hengekøya like ved fjorden. Livet er herlig – det er litt sommer enda.
      Ha en fin kveld.

    8. Herlig å høre!🤩
      Jordbær og Gyllene Tider er en god kombo.🍓
      Været har kanskje ikke spilt helt på lag for å sette ny baderekord i år, kanskje?
      Kos deg på konsert!🥰

      1. Ny baderekord får bli et annet år enn 2023, sommeren her regnet bort…….
        Men konserten i går var helt magisk..Storkosa meg.. 🥰 Koselig å se deg har inne igjen..
        Fortsatt God sommer der nord.

    9. Det ble mye jordbær på meg i begynnelsen av sommeren, men så dabbet det av. Gyllende Tider ja, det var en gruppe jeg hørte mye på, den gangen jeg var mye yngre enn jeg er nå 🥰 Ønsker deg en fin søndag, klem 🤗

      1. Gyllene Tider er bra altså. Konserten i går var helt fantastisk og det var helt utsolgt. Folk kom fra hele
        landet og en haug med svensker. Så det var kjør altså..Moro.. Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg