Det gror ikke mose på tankene til oss bloggfolk

 

Man roper i skogen og får svar

 

Det er noe med oss som blogger. Vi har alltid noen å dele tankene våre med, det er sabla kjekt. Særlig for folk som er mye alene, ikke jobber, eller bor alene og kanskje ikke har så mange bekjente heller! Men det er jo samme hvor vi er, bare til å tenke lange eller korte tanker og dele det i denne bloggverden.

 

Roper man ut her så får man alltid svar! Vil jeg tro, hvis døra di er åpen da  – og man blogger for å blogge og ikke bare skal selge et produkt. De fleste her på blogg nå, blogger for å blogge og dele tanker tror jeg! Det er kjekt…Er man på ferie alene så er man ikke alene allikevel, man åpner en stor eller liten datamaskin og deler litt tanker og vipps så er man i full kommunikasjon og kvelden eller dagen blir interessant og hyggelig! 🙂 Vi er i grunn veldig heldige, har mange bestevenner fra fjern og nær. Det er godt for hue og godt for sjelen og alle tankene! Noen deler mange tanker, andre litt sparsommelige – men alle har vi noe å bidra med…ET FELLESKAP! Det er jo flere her som har sagt at nå gidder jeg ikke mer, blogger mitt siste innlegg og tre dager etter så er savnet så stort at man jaggu er på igjen! Og vennene sitter her og heier frem! 

 

Ja, vi er heldig som har en BLOGG <3 

 

Hva tenker jeg på akkurat nå….vel…en kopp med te for å få litt varme ..

 

 

Mose er flott på bilder! 
16 kommentarer
    1. Vet du, det er mye sant du skriver her. Under «lockdown» ble jeg bedre kjent med en del bloggere, som faktisk gjorde meg godt. Deriblant deg. En del er forsvunnet nå, og jeg er ambivalent om å være her. Etter tolv år eller hva det er så er jo blogging blitt en del av meg, denne «verdenen». En ting er sikkert, om jeg forlater så er det fordi jeg ønsker det, ikke fordi andre ikke vil ha meg her, jeg forlater ikke med beskjed om at det er noen annens skyld. Må bare øve og øve med den blå ballongen vettu..

      1. Ja, det er alltid noen venner å henge med her inne og det føles godt!
        Bra det fungerte med samholdet her inne da Norge stengte ned, vi trengte hverandre da <3 Mange mennesker
        ble veldig alene, men vi hadde på en måte hverandre.
        Vet du! Den blå ballongen har reddet meg flere ganger enn du vil tru..Kjempeviktig!
        Og det det beste av alt – det funger som bare det. Trene på vettu <3

    2. Det er så sant det du skriver – et flott fellesskap! Jeg bruker det jo aktivt til å ha noen å være “på tur med”! Dele opplevelser og tanker…. helt herlig, og jeg noen gode venner har dukka opp her inne….. klem 😉😉😘😘

      1. Ikke sant, er man alene på tur så er man ikke alene likevel…fint dette!
        Det føles tryggt og ha så mange gode venner her <3
        Opplevelser er til for å dele og da blir det dobbelt så hyggelig.
        Klem og God natt <3 <3

    3. Jeg liker å dele mine tanker og andres tanker her inne – pluss bildene mine 😀 Det er en herlig portal der jeg bare deler også er det opp til hver enkelt om de vil lese eller ikke 🙂
      Også blir man kjent med noen også – og det er ren bonus.
      Jeg blir glad av mange bloggere og lærer stadig noe nytt – sånn er det 🙂 klem

      1. Takk, ja du er en av dem som er rause med bilder og tanker og tanker blir til ord i dine dikt.
        Ja, man har blitt kjent med mennesker man ikke visste om i det hele tatt <3 som man henger med.
        Og noen bare sånn "HEI" – mange varianter.
        God fin dag…klem…

    4. Jeg tenker på meg selv som skrivekunstner mer enn som “blogger”. Det er ikke personlig, eller rettere sagt det skal ikke være nødvendig (eller engang hjelpsomt) å bruke “meg” som prisme for å forstå det jeg skriver. Hvert skrivestykke står på sine egne ben og hver leser kan ta fra det hva vedkommende ønsker.

    5. Jeg trodde aldri at jeg skulle bli så glad i å blogge som jeg har blitt. Her har man på en måte “venner”, selv om ikke har møtt hverandre. Vi deler med oss av ting vi gjør eller tenker, og er det noe man ikke vet så får man alltid et svar og en forklaring. Det fine er jo at vi er så forskjellige, og at vi respekterer hverandres forskjeller. Ha en flotters fredda, klem 🤗

      1. Veldig rart, men det er jo slik. Man blir godt kjent både oss og de som kommenterer..de bloggløse.
        Jeg savner dem når jeg ikke har sett dem her inne på en stund. Det er også venner.
        God fredag og klem til deg. <3

    6. Det du skriver er så sant så sant 😊 Jeg har faktisk blir mer og mer glad i å blogge nå enn jeg var tidligere, og jeg føler meg så heldig som har dere bloggvenner jeg kan stikke innom for å lese bloggene til ❤😊

      Synes blogging er mye mer koseligere nå enn det var for noen år tilbake ❤😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Takk, godt å møte venner her inne. Man har alltid noe å skravle med og det føles godt.
        Ja, de fleste liker bloggen mer nå enn tidligere. Det har blitt en forandring.
        Klem til deg og kos deg <3

    7. Veldig sant det du skriver. Jeg har fått mange venner, og har mer kontakt med dere, enn andre i verden utenfor. Mange har ikke tid 😉
      Så vi får fortsette å skrive og dele tanker og bilder. Koselig det! 🙂 God helg! Klem 😄

      1. God kveld, her har folk tid og det føles godt.
        Føler at folk er til stede her inne og ikke av gårde med nye tanker og steder og gjøremål.
        Folk har landet litt, får mer kontakt. Godt å skrive <3
        God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg