det fyres og brennes og fredag er det

 

Fredag…Deilig altså! Vært mye møter og styr denne uka. Og jobbet hver dag! Pluss denne fibermonteringen her hjemme. Graving av kabler. Jobb og møter. Handlet for mamma også!. Så da setter man pris på å kose seg hjemme her på fredagen. Ikke må fly ut den døra.

Gått tur da, men det er på en annen måte. Det blir jeg ikke sliten av. Blitt litt kaldere og så da var det kjekt å fyre litt i ovnen og slappe av 🙂 Mulig jeg tar meg et glass med rødvin i kveld! Ikke så ofte, bruker egentlig mest rødvin i saus har jeg merket. Rødvin i en kjele og koker ned til det er nesten bare 1 dl igjen. Ikke billig saus akkurat, men bruke dette som kraft i en vanlig brun saus gjør lissom susen i jula.

Fikk jo en del flasker til jul. Pluss at jeg var innom polet også. Og rett og slett ikke blitt så mye alkohol her hjemme i jula! Greit det da, jul skal jo ikke forbindes med alkohol! Og jeg jobbet jo også mye. Hadde jo ikke akkurat DEN juleferien. Men nå nyter jeg fred og ro. Skal titte litt på den T-we igjen og sjekke kanaler og slik. Føler at jeg må ha full kontroll. Hvis ikke blir det trøblete å bruke dette nye systemet. Så jeg har bestemt meg å ha litt rutine akkurat på dette her! Slik at det sitter. Ikke noe vits å betale masse penger på noe som ikke er i bruk lissom…Ja ja…det var litt oppdatering herfra!

 

Nyt kvelden, kos deg!

10 kommentarer
    1. tenker det er kos fredagskvelden å bare kose seg hjemme ja ,særlig for dere som er ute i jobb,men jeg liker å ha mannen hjemme vel vitende om att han er hjemme i morgen også ,liker helgen ja det er sikkert.Kos deg masse og nyt et glass du om du koser deg med det :=)

      1. Tusen takk, mye styr denne uka. Så deilig å lande litt her hjemme. Koselig for deg å mannen hjemme noen dager da. Hygge. Kos deg med kvelden…

    2. Koselig og “glansfullt”bilde 🙂 Har fulgt med hos deg og så du hadde fått montrert fibernett ja.. Fint å kunne kose seg med det også..for du kommer deg jo ut på tur uansett du 🙂 Et glass vin er hyggelig det…så kos deg med fredagskvelden videre <3

      1. Tusen takk, liker denne vasen. Kjøpte på Habitat en gang. Dessverre så er ikke den butikken her noe mer. Mye fint der. Puttet oppi lenker og kuler og hjemmelagde stjerner jeg. Mye styr, tur blir det alltid. Men greit å sette seg litt inn i dette systemet. Et glass vin er greit innimellom..Klem til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg