Det er viktig å være hoptimist

 

God morgen! Elsker disse hoptimistene. De er så søte og fargerike og ja jeg blir i godt humør. De er i forskjellige størrelser og farger. Jeg fikk denne i orange av gutta til jul. Ja, jeg ønsker meg flere. En hel skokk. Ble litt dårlig bilde. I mørket på julaften. Og kommer vel ikke helt til sin rett nå der han må kjempe om oppmerksomheten blant en haug med nisser. Men når nissene blir kastet ut, da kommer HOPTIMISTEN fint frem i et vindu eller på et bord eller noe. Har ikke funnet ut hvor han skal få plass. Men en plass hvor han skinner fra morgen til kveld skal han få! Vi trenger energi og farger vet dere…

 

FLERE FIGURER HER

 

 

Jeg kommer ikke til å vise alle gavene mine altså. For fikk en del. Men jeg elsker grønn Te og klart jeg må ha en grønn te-koker (vannkoker). Den vannkokeren jeg hadde begynte å bli pjusk. Tok lang tid å koke dette vannet! Så nå står denne VAKRE  her på kjøkkenbenken og lyser opp så fint. Den er jo så vakker at den pynter hele kjøkkenet. En vannkoker hos meg står fremme hele tida. Blir ikke pakket ned i et skap! Så tusen takk gutta mine. Elsker elsker denne gaven altså. Ja, det vet dere! <3 

 

“Make every day a little more joyful.”

 

Ønsker dere en fin hoptimistisk morgen!

10 kommentarer
    1. Så deilig med sånne hoptimistiske morgenstunder 😀 Hadde ikke engang hørt om de der… så der har du meg 😀 Men moro at gutta dine sanser mora sine ønsker 🙂 Veldig bra 🙂 klem

      1. Tuse takk, gutta er flinke med gaver 🙂 de får med seg hva mor trenger og ønsker seg. Disse hoptimistene er søte. Nå du trykker på dem så spretter de opp og ned.

    2. Hei igjen! Nå har jeg oppdatert meg her også og lest om fin vannkoker, vakre turer og en stakkars selunge. Så forferdelig trist med Ari også, og det får fram tanker i jula. Håper dagene dine er gode og romjula er fin. Klem fra meg 🙂

      1. Hei på deg. Tusen takk for hilsen.
        Her er alt bra. Litt hjemme og litt på jobb. Slapper av her hjemme hos meg selv. Liker det jeg.
        Ja. Triste greier for barna <3

    3. En slik hoptimist har jeg ikke hørt om, men den var kul 😀
      Viktig å være optimist, livet blir så mye enklere..
      Håper du har fått med deg at jeg har framsnakka deg 😉
      God lørdag! 🙂

      1. Tusen takk 🙂 vannkoker må alltid være fremme. Bruker hele tida! Oftere enn kaffetrakter. Den andre jeg hadde var utslitt 🙁 Men stilig denne nye da.

    4. Så fin vannkoker! Alt i den serien er så kult, litt sånn retro. 🙂 Ellers elsker jeg hoptimister, – søkte etter det på blogg.no og da oppdaget jeg at du samler på de også. 🙂 De hadde opphørssalg på den lokale Tilbords-butikken her, og da sikret jeg meg noen. En stor turkis, mellomstor rød, liten lyseblå og en smiley nøkkelring. Har også bien og marihøna. Artig å se de hoppe, hihi, – minner oss på å være optimister. <3

      1. Så gøy da, jeg skal kjøpe meg mange og spare og ønsker meg. De er skikkelig fine og kule. Vannkoker er bare så fin 🙂 glad for den gaven ja.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg