det er viktig å nyte – sommeren er kort

 

Deilig med juni og sommer og sol. Være ute og gå turer og finne roen og være mest mulig utendørs! Da sanker man D-vitaminer altså! Helt gratis til og med. Det er alltid på disse dagene jeg pleier å være på Kreta, men jeg nyter her hjemme også! Har blitt vant med det på en måte! Men savner disse vakre menneskene på Kreta, de er helt spesielle! De er så glade og hjelpsomme og hyggelige og har nok tøffe dager både med det ene og det andre. Men de er glade! Smiler man her hjemme så ble man jo sett litt rart på…smile til fremmede – det er farlig det! 

 

 

 

 

Gå i grønne enger = LYKKE

 

 

Finne blomster = LYKKE

 

 

Tenker at jeg skal se litt fotball i kveld! Nå har jeg vært i gang siden klokka 0600 med først jobb og så nyte livet her hjemme og på tur! 💚

 

Ha en fantastisk fin kveld…

16 kommentarer
    1. Ja, nå er det viktig å nyte – være ute masse masse…..! Fine bilder – og du koser deg masse! Jeg ser også på fotball om dagen – når jeg har landa i stolen etter en laaaang dag! Klemmer <3

      1. Tusen takk, Ja -nå må vi være ute i det fri som fuglene…og være helt fri…hehe…
        Kjekt å lande i sofaen et par timer før leggetid. Da blir det jo nytelse det også…Klem.

    2. Kjempefine og nydelige bilder du har tatt 😊

      Der var det nydelig sommervær. Her hos oss regner det, og det er grått og surt. Vi trengte litt nedbør nå, men det trenger ikke regne i syv 14 dager før vi får se solen igjen.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld ❤😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    3. Ja sommeren er kort.
      Bare å nyte og henge med.
      Nydelige bilder fra deg.
      Ps. Jeg savner Kreta jeg også.
      Er noe spesielt med menneskene og livet der.
      Nå er jeg ferdig med første kaffekoppen her ute og skal gå inn og lage eggerøre til frokost til mannen.
      Noe å glede seg over det også.
      Fin dag til deg.

    4. Sommeren er virkelig kort, og her nord regner vi ned. Det verker verre enn verst i kroppen. Når det er sånn vær lengter jeg til Kreta. Folket og maten + klima er helt perfekt. Blir nok tur neste år. Henge i å spare til minste 3 uker ferie. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg