Det er som å dra på hytta

 

God morgen….Ja, det er som å dra på hytta. Når du endelig har kommet deg ut på hytta så kom regnet! Ble slik for meg også. Nå har jeg jobbet med veranda siden lørdag. Strippet veranda. Vasket gulv, pusset gulv med maskin. Og smurt på et lag med oljebeis. Vasket rekkverk med Zalo og klorin. For å fjerne skitt etter vinteren.

 

I går fikk jeg gulvet ferdig. Og handlet litt stæsj etterpå..I går var det deilig å sitte ute på kvelden….Jeg slappet av.. I dag kom regnet. Jeg har stor markise så går fint det. Men ble jo kaldere i lufta.

 

Spisebordet har jeg på en platting bak huset. Foran her skal det være litt sånn sydenstemning – plass til å slenge seg ned med et glass eller en kaffekopp! Tørkestativ for klær har jeg laget meg på veranda foran soverommet. Hengt opp 2 snorer fra vegg til vegg. Slik at jeg slipper å tørke klær på uteplassen. Ja, jeg har god plass….hehe…Skal en tur inn Biltema i dag også. Titte litt hva dem har der. Må innom mamma og handle for henne og det er på veien ut til henne..Innom dagsenteret med noen penger for hun var vist ute og spiste fiskesuppe med dagsenteret i går…På Engelsviken brygge. Et sted som har verdens beste fiskesuppe. Ja, ja de gamle har det bra…Og det er jo kjempeflott! <3 Titt gjerne innom stedet her: Engelsviken brygge 🙂

 

 

 

 

 

FIN DAG VIDERE…

 

 

12 kommentarer
    1. De gamle skal ha det godt, så det var kjekt å lese at de hadde vært ute og spist.
      Ja, du har det fint, det må jeg si…godt å kunne ha det hyggelig utendørs også, selv om det regner 🙂
      Fine dagen til fine du også ♥ Klem

      1. Tusen takk, regnet kom og det var deilig…For det var tørt ute og mye pollen..Deilig her hos meg….helt klart. Men mye å holde på med. Men jeg liker jo å jobbe med hus og hage! Bra de er ute og koser seg…Klem…:)

    2. bruker ofte å bli sånn ja,men goværet kommer nok tilbake .Jeg trodde vi skulle få regn i dag,men vi fikk solskinn,har jobbet i grønnsakshagen og nå var der så tørt att jeg måtte sette på vannsprederen :=) du får kose deg som best du kan uansett vær

    3. Nå har du i hvertfall den fine uteplassen helt klar til sydenværet kommer tilbake😊
      Men det er jo veldig synd at du ikke kan nyte den for fullt ut i dag.
      Ha en fin dag allikevel 😙

      1. Været ble fint utover dagen – deilig altså…Man vil jo være ute og nyte i disse sommerdager…Fikk unna en del arbeid for mamma tidligere på dagen…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg