Det er nå det gjelder!

 

Hei hei – spenning i lufta!

 

Tenkte jeg skulle følge med litt utover kvelden! Blir nok ulidelig spennende, men jeg holder nok ikke koken ut i de små timer. Skal jo på jobb og sykle tidlig av gårde! 

 

Været på valgdagen kunne ikke vært bedre, for en sommerdag! Selv om det er litt kjølig på morgen og kveld når sola ikke er aktiv! Midt på dagen er det full sommer. Bade er jeg ferdig med for i år, bare det å kjenne sola i ansiktet er nydelig. Kjøpte meg en rekebaguett til 40 % på Extra så det blir min hygge sammen med te og litt kjeks utover kvelden. Så skal nok kose meg jeg altså! 

 

 

Håper du også finner godstolen og følger med!

 

Alle turene mine er jeg ferdig med for dagen/kvelden! Så da sier jeg bare 

 

G O D T  V A L G

10 kommentarer
    1. jeg kan sitte så lenge jeg vil ,kan sove hele morgendagen om det behøves,men jeg orker ikke for så spennande er det ikke synes eg att eg ofrer nattesøvnen ,vi får uansett resultatet i morgen

    2. Jeg har vel egentlig skjønt resultatet, og er ikke spesielt fornøyd med det. Det jeg derimot synes er mer spennende er disse småpartiene, hvem holder seg over/under sperregrensen. Men følger ikke med i kveld, dette skal jo telles gjennom flere ganger så det blir for trøttende i lengden, ser heller Viaplay. Riktig god uke videre til deg Solliv 🌺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg