det er ikke for sent å lage litt sjæl

 

God formiddag, skal straks kjøre til mamma en tur 🙂

 

Jeg minner igjen om at det ikke er for sent å lage litt gaver. Hvis det er,  så kan du jo begynne nå og gi bort neste år. Jeg liker å lage ting som kan brukes – helst hver dag. Ikke fylle opp skuffer og skap! <3

 

Har du litt garn og er litt kreativ. Så kan du pusle litt vettu. Strikke, hekle, lage litt syltetøy 🙂 masse å finne på! Hysj hysj, dette er gaver…men deler det ikke på min side! 🙂 på Facebook. Det er for risikabelt!

 

2 kjekke håndklær pakket i en kurv <3 Kjekt å få, kjekt å bruke hver eneste dag! Og kurven kan du henge opp også til å ha ting og tang i! 🙂 Snart i mål med gaver jeg. 

 

Fin dag videre i julestria …Husk å gå!

4 kommentarer
    1. Fine de hjertene der var. <3 Er ikke noen kløpper til å hekle jeg, men har strikket en del gaver faktisk. Og etter nyttår har jeg bestemt meg for å fortsette med det. Så jeg blir litt tidligere ute med gavene til neste jul. Mista litt strikkegleden for noen år siden, for jeg klarte ikke helt å få hodet til å følge med, så jeg gjorde så mye feil. Har jo en tinnitus som forstyrrer alt i livet mitt! Men nå har jeg visst klart å finne tilbake til gleden ved å strikke, i det minste når det er litt enklere ting. Fin dag til deg.

      1. Tusen takk, blir mest småtteri her å…tida strekker ikke til med så store plagg. Blir aldri ferdig. Rekker jo bare noen omganger hver kveld. Så går ikke fort lissom…Ja, viktig å begynne tidlig. Moro at du er i gang igjen. Det er jo så mye fint garn også! 🙂 fin kveld….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg