Det er ikke det store trøkket her på blogg i dag

 

Men durer i vei jeg. Selv om det er ganske stille på innlegg hos folk. Det er fredag. Folk skal vel vaske og handle og kjøre klart hjemmene sine. Vasket og støvsuget jeg også! Og tur ble det. Turen gikk til Bekkhus. Det er her på Kråkerøy det også. Så deler noen bilder. Ble ikke mange bilder. For når man har gått ruta mange ganger så blir man blind på motiver…

 

 

Søte blå og vakre små…..helt skjønne! Natt og lyse dag! 

 

 

En liten sti med absolutt sjarm..

 

 

Detaljer på en benk/krakk

 

 

Flagg i dag – vakkert. Flagg er alltid vakkert, men veldig vakkert i dag synes jeg, 8. mai…

 

 

Et bilda av elva hører med. Som dere sikkert har skjønt så elsker jeg vann, og sjø og hav…..Og  ved elva er det alltid fint. Glomma <3 – deler seg og blir til Østerelva her..  Det var de bildene jeg hadde i dag. Nederste bilde viser Kråkerøy til venstre da og til høyre er Gamlebyen og Vaterland (gjemmer se bak buskene)..Etterpå middag (stekte poteter, egg, og kjøttpudding)..Droppet pizza eller Taco i dag. Så litt rengjøring og nå er jeg klar for ikke så mye mer i dag…Har noen små prosjekter i hagen, men venter på lønning ….Plante litt og sånn, noen nye sol-cellelamper og en ny stor blomsterurne. Men haster ikke! Noe garn skulle jeg kjøpt meg også…

 

God fredag <3

 

8 kommentarer
    1. Veldig vakkert 😀 Fikk da dura ut to ”ord” innlegg og et om krigen,, for å si det sånn, Men det siste var en repost som jeg flikka litt på… og de to Frodith ordene,, var ferdig på torsdag. Så kom yngste sønn og de to guttene hans… som vi ikke har sett på et par måneder.. så de var her en liten stund.. men utrolig artig. Selv om vi alle holdt god avstand 😀 Nyt helga videre.. ps.. var ute og filma snøværet…..

      1. Herlig og tusen takk, Du har vært superflink med bloggen….Det skal du ha.
        Kos med besøk da! <3 Og snø………………vel ikke min greie…

    2. nydelige bilder,jeg var nok ikke inne og las blogger i går,sto på kjøkkenet fra kl 7 om morgenen til 23.30 om kvelden,var skikkelig sliten,men jeg og min datter skulle lage alle salater og tilbehør til koltbord selv og jammen tar det mange timer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg